וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה מציגה: יכולת שיא

18.2.2003 / 22:34

סאביולה הוביל את ברצלונה במשחק מצויין, לשיא של 11 נצחונות רצופים ול-0:3 מרשים על אינטר. אייאקס הצליחה לסחוט תיקו בהייבורי. ולנסיה וניוקאסל מנצחות בחוץ

ליגת האלופות חוזרת בדיוק היכן שהפסיקה. משחקי המחזור השלישי של שלב הבתים השני אינם יכולים לספק הפתעות יותר מדי גדולות, משום שכל הקבוצות פחות או יותר באותה הרמה. הערב שיחקו שלוש קבוצות שלא נמצאות במיטבן בליגה המקומית: ברצלונה, לברקוזן ורומא. רק אחת הראתה סימני התאוששות מהמשבר.

היכולת של ברצלונה הפתיעה את כל מי שראה כיצד היא שיחקה בחודשים האחרונים בליגה הספרדית. אייאקס הפתיעה את ארסנל בהייבורי וניוקאסל הפתיעה את לברקוזן, אם כי בהתחשב במצבה של קבוצת התחתית הגרמנית, הרי שלא מדובר בהפתעה כזו גדולה. לגבי ולנסיה ורומא, הרי שהכל כבר נאמר על שתי הקבוצות הללו, שנמצאות בתקופות שונות של מומנטום.

בית א': ברצלונה - אינטר 0:3

ברצלונה השיגה את השיא המיוחל של 11 ניצחונות רצופים בליגת האלופות ובסטייל. אבל לפני כן, חייבים לציין כי חילופי המאמנים במועדון הקטאלוני מתחילים סוף סוף לעבוד, אחרי שהקבוצה נראתה הרבה יותר משוחררת מאשר בימיה האפורים של לואיס ואן חאל. בארסה פתחה מצויין את המשחק וכבר בדקה ה-7 העלה אותה סביולה ליתרון 0:1, לאחר שהגנת אינטר הוכיחה את ריפיונה בפעם הראשונה. אח"כ הגיעו נסיונות שיוויון, אך ברצלונה ובונאנו עמדו בהם בכבוד. פיליפ קוקו עשה 0:2 מריבאונד כששוב הגנת אינטר לא מצליחה להרחיק כראוי.

במחצית השניה בארסה נראתה עוד יותר טוב, כשטולדו מציל מצב אחד על אחד בטוח מרגליו של אוברמארס ואח"כ הקורה עושה את העבודה מנגיחה חזקה של הקפטן קוקו. אפילו מבחינה הגנתית בארסה נראתה מצויין ולא נתנה לאינטר להגיע למצבים, כשקרלס פויול עומד בראשה. פויול אגב נבחר ברוב עצום לשחקן האהוב ביותר ע"י אוהדי המועדון הקטאלוני באתר האינטרנט של הקבוצה (שני הארגנטינים סביולה וריקלמה אחריו ואחריהם שני ההולנדים קוקו וקלוייברט).

בדקה ה-67 סיים קלוייברט מבצע אישי מרהיב של חאבייר סביולה. הארנבון נתן משחק ענק, אחרי שנעלם בצילו של לואיס ואן חאל ועבר חצי מגרש בדרך לבישול. אלבארו רקובה האורוגוואי של אינטר הורחק בדקה ה-80, אחרי כניסה חזקה בפויול. לואיס אנריקה, שלא שיחק שלושה חודשים, חזר סוף סוף לנואו קאמפ ונכנס לשחק במקום סביולה תשע דקות מהסיום.

בית ב': לברקוזן - ניוקאסל 3:1

ניוקאסל זה לא רק שירר ובלאמי. הערב היא עשתה היכרות לאירופה עם שני שחקני החוד שחומי העור שלה, שולה אמאובי האנגלי וטרזור לואה לואה הצרפתי, שהחליפו את שני המושעים.

הראשון לא התחשב במצבה של קבוצת התחתית הגרמנית, שהגיעה למשחק אחרי חמישה הפסדי בונדסליגה רצופים (הקבוצה היחידה שהיא ניצחה העונה פעמיים היא מכבי חיפה - בדיוק כמו בית"ר ירושלים אגב) וכבש פעמיים כבר בפתיחה (5 ו-15). פראנקה הברזילאי צימק בדקה ה-25 וגרם לאוהדים בביי ארינה להתחיל לקוות. הקצב במשחק לא נרגע וטרזור לואה לואה החזיר לניוקאסל שער כשקבע 1:3 מרשים בחוץ.

במחצית השניה לא נרשמו אירועים מיוחדים וניוקאסל, שהסתפקה בתוצאה, הצליחה לשמור על שערה עד לסיום. בעוד סר בובי רובסון, מנג'ר ניוקאסל חגג יומולדת 70 עם ניצחון חוץ מרשים (דבר די נדיר עבור הזברות חסרי הניסיון האירופי), הרי שלמנג'ר החדש של לברקוזן, תומאס הורסטר, יש עוד הרבה מה לשפר בקבוצה שהוריש לו טופמולר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

ארסנל - אייאקס 1:1

זה היה נראה כאילו התותחנים הולכים לשחוט את ההולנדים התמימים, כשסילבאן וילטורד קיבל כדור באגף ימין ורץ לבדו לעבר השוער לובונט ועשה 0:1 קליל. אייאקס לא נבהלה מדי ולצלילי "הבה נגילה" הישוותה כבר בדקה ה-17 מרגליו של נייג'ל דה יונג הצנום, שפשוט הוכיח כי גם בהגנה המושלמת של ונגר ישנם סדקים.

במחצית נכנס השוער המחליף טיילור במקומו של דייויד סימן שנפצע. עד הדקה ה-80 ארסנל היתה טובה יותר, אך משחק מצויין של לובונט (גיבור המשחק) בשערה של אייאקס מנע שער מבעיטה חופשית של ברגקאמפ ובאותן דקות החל המשחק להתעורר. ההולנדי, שחקן אייאקס לשעבר, הוחלף באקס אייאקס נוסף, נוואנקו קאנו ארבע דקות מאוחר יותר. מיד אח"כ הגיעה ההחמצה של המשחק, אחרי שבוכארי המחליף של אייאקס, בעט החוצה מול שער כמעט חשוף וכמעט ויצא גיבור היום של ההולנדים.

הנרי היה חלש יחסית ונעצר ללא הרבה בעיות ע"י ההגנה ההולנדית, מה שלא הפריע לו להגיע למצב מסוכן בדקה ה-88. קאנו עוד הספיק להחמיץ פעמיים עד לסיום והשאיר את התוצאה על כנה.

רומא - ולנסיה 1:0

משחק חם עם הרבה עבירות וקרבות מגע, בין שני מועדונים שיודעים לשחק חזק. רומא לא באה בכדי לחלק מתנות לספרדים המוליכים את בית ב'. הרומאים שמתקשים בליגה האיטלקית החליטו להתרכז העונה בליגת האלופות, כי הרי זה כמעט המפעל היחיד שנשאר להם העונה (אם ניקח בחשבון את הגביע האיטלקי).

עבור ולנסיה מדובר בניסיון לעשות סוף סוף היסטוריה ולקחת את הצ'מפיונס ליג אחרי שני הפסדים בגמר בשלוש השנים האחרונות. ג'ון קארו, שהפסיד באחד מהגמרים, פרץ סוף סוף את הסכר בדקה ה-78 כשספק ניסה להרים, ספק לכבוש ובסופו של דבר ניצח עבור הואלנסיאנים את המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully