וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל הרקטות: איפה לא ילכו היום לקייטנות?

לפי הנחיות פיקוד העורף - לא יתקיימו היום קייטנות בכל היישובים הנמצאים ברדיוס של עד 40 ק"מ מרצועת עזה שאינן מצוידות במרחב מוגן. המבחנים באונ' בן גוריון ובספיר נדחו

צילום: שי מכלוף, איציק טובול, רון אלמסי, מור טל; עריכה: קשת סידי; קריינות: לירון בארי

ההסלמה בדרום הובילה להחלטה על ביטול הלימודים במסגרות חינוכיות שונות, על דחיית מבחנים במוסדות להשכלה גבוהה ועל הפסקת קייטנות בשורת ערים ומועצות מקומיות ברחבי הדרום והשפלה. לפי הנחיות פיקוד העורף לא יפעלו היום קייטנות גני ילדים ובתי ספר בכל היישובים הנמצאים ברדיוס של עד 40 ק"מ מרצועת עזה אם הן אינן מצוידות במרחב מוגן.

בעיריית באר שבע וביישוב עומר העלו את רמת הכוננות בלילה על פי הנחיות פיקוד העורף, הקייטנות ושאר הפעילות בעיר לא יתקיימו. מעונות יום וחינוך מיוחד יפעלו כרגיל. באשקלון, ראש העיר הנחה את כלל הורי העיר לא לשלוח את הילדים למסגרות החינוכיות ולקייטנות. כמוכן, לא יתקיימו שירותי הצלה בחופי הרחצה בעיר.

בעיר אשדוד בוטלו כלל מסגרות הלימודים, קייטנות משפחתונים, חינוך מיוחד, הסעות ואירועים ציבוריים. בקרית מלאכי לא תתקיים פעילות קייטנות בגנים ובבתי הספר היסודיים בעיר. מעונות יום, משפחתונים, המתנ"ס ושאר מוסדות החינוך סגורים לפעילות. בנתיבות גם כן לא יתקיימו לימודים, מוסדות חינוכיות ופעילויות ציבוריות למעט בחינוך המיוחד.

הקייטנת והפעילויות במועצה האיזורית אשכול מתקיימות כרגיל, בתוך המרחבים המוגנים. במועצה האזורית שער הנגב תתקיים פעילות חינוכית בזמינות של 15 שניות ממרחב מוגן. במועצה האיזורית מרחבים לא יפתחו המסגרות החינוכיות. במועצה האזורית לכיש לא יופעלו מוסדות חינוך ברחבי המועצה - בתי ספר, גנים ומעונות. במועצה המקומית גן יבנה תתקיים פעילות חינוכית חלקית.



אירועי "קיץ ישראלי" באשדוד וכן אירועי תרבות נוספים פתוחים ציבוריים לא יתקיימו.

הסלמה בדרום - כותרות נוספות
מצב חירום: אלו ההנחיות של פיקוד העורף
שמחה תחת אש: אזעקה נשמעה במהלך חתונה בנתיבות
מטח כבד לדרום, אזעקות שווא במרכז: עדכונים שוטפים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המבחנים שנועדו למחר נדחו. אוניברסיטת בן גוריון בנגב/מערכת וואלה!, צילום מסך

באוניברסיטת בן גוריון בבאר שבע, החליטו אמש כי לא יתקיימו בחינות ובחנים. העובדים והסטודנטים מתבקשים לעקוב אחר הנחיות שיופצו במייל ובאתר האינטרנט באוניברסיטה. גם במכללת ספיר יצאה הודעה דומה. המכללה האקדמית להנדסה ע"ש סמי שמעון הודיעה על ביטול הלימודים והבחינות מחר בקמפוסים באשדוד ובבאר שבע. הלימודים במכללת אחווה, המכללה הטכנולוגית חולון ומכללת חמדת בדרום בוטלו אף הם.

תנועת הצופים פינתה אמש 2,400 חניכים הנמצאים במחנה קיץ מסורתי של התנועה ביער חרובית הסמוך לקיבוץ כפר מנחם, ובשעה זו מפנים עשרות אוטובוסים את החניכים השוהים במקום. במקביל, הודיעה הנהלת עמותת איל"ן (איגוד ישראלי לילדים נפגעים) כי פעילות קייטנת איל"ן לילדים בקבוצת יבנה אשר החלה בתחילת השבוע וצפויה הייתה להסתיים ביום שישי, הופסקה בשל המצב הבטחוני, והילדים הנכים פוזרו לבתיהם. שאר קייטנות איל"ן מתקיימות כרגיל בשעה זו.

למידע נוסף יש לפנות לשלטון המקומי, למוקדי המידע העירוניים ולפיקוד העורף.

(עדכון ראשון 23:45)

מפת אזורי ההתרעה, והזמן להגעה למרחב מוגן. דובר צה"ל
מפת אזורי ההתרעה, והזמן להגעה למרחב מוגן/דובר צה"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully