וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלמיד בנצרת פתח גז מדמיע בכיתה, 12 נפגעו קל

קובי דוד

9.2.2012 / 17:10

בשעות הצהריים פרצה בכיתה בבית ספר בעיר קטטה בין מספר תלמידים, במהלכה פתח אחד התלמידים פחית גז. כל הנפגעים טופלו במקום, המשטרה פתחה בבדיקת האירוע

12 תלמידים מחטיבת אבו סינא בנצרת נפגעו היום (חמישי) באורח קל, לאחר שאחד מהם פתח פחית גז מדמיע בכיתה בה ישבו. הדבר אירע ככל הנראה במהלך קטטה שפרצה בשעות הצהריים בין מספר תלמידי כיתה ח', במהלכה פתח אחד התלמידים את הגז. כוחות מגן דוד אדם של תחנת העמק הוזעקו אל בית הספר כדי להעניק טיפול לאותם תלמידים ששאפו את הגז החריף.

הנהלת בית הספר פתחה בבדיקת האירוע לעומק והחלה לזמן את המעורבים בקטטה לבירור בחר המנהלת. גורם מתוך בית הספר סיפר לוואלה! חדשות כי "מדובר באירוע חמור שלא יחזור עליו בשנית. הנהלת בית הספר תדאג לטפל בכל המעורבים בעניין כדי למצות עימם את הדין, בבית הספר לא נוהגים באלימות מכל סיבה שהיא, זהו מוסד חינוכי ומתורבת".

מתחנת משטרת, שהחלה בחקירת האירוע, נמסר כי "למרות שהנהלת בית הספר לא הגישה תלונה רשמית בנושא, חוקרי התחנה החלו בבדיקת האירוע. עד כה הועלו מספר שמות של תלמידים שעל פי החשד מעורבים באירוע, בהמשך אותם תלמידים יזומנו לבירור".

"לטפל באירוע בנחישות"

ממשרד החינוך נמסר בתגובה כי המשרד מתייחס בחומרה לאירוע. מנהלת המחוז, ד"ר אורנה שמחון, הנחתה את מנהלת בית הספר לעמוד בקשר עם כוחות המשטרה מחד, לטפל באירוע בנחישות ועל פי הוראות וכללים הנגזרים מחוזר מנכ"ל משרד החינוך, מאידך.

שלשום אירע בדרום מקרה דומה: נער כבן 16 התיז גז מדמיע בעיניהם של נוסעי אוטובוס בקו שבין דימונה לבאר שבע, ונמלט מהמקום. האוטובוס עצר בצד הדרך ושבעה מנוסעיו נזקקו לטיפול רפואי לאחר שנפגעו באורך קל מתרסיס הגז. צוותים של מגן דוד אדום הגיעו למקום ופינו את הנפגעים לבית החולים סורוקה בבאר שבע. כוחות משטרה גדולים הגיעו אף הם לזירת האירוע ופתחו בסריקות אחר הנער. על פי הערכת המשטרה, לאור העדויות שנגבו מנוסעי האוטובוס, מדובר במעשה קונדס ולא מעשה על רקע לאומני.

לקריאה נוספת
תלמיד חשוד שנעל מורה במחסן והתיז גז מדמיע
תלמיד תקף מורה בקריות, המורים ישבתו למשך שעה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully