וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרץ: "עובדי ההסתדרות קיבלו הוראה לתמוך ביחימוביץ'"

פנחס וולף

20.9.2011 / 14:12

מטה הבחירות של המועמד לראשות העבודה הגיש תלונה לשופטת שרה פריש בטענה כי מתקני ההסתדרות השונים ברחבי הארץ הפכו למטות בחירות אקטיביים של יחימוביץ' וכי הדבר פוגע בטוהר הבחירות

הקרב על ראשות העבודה מתחמם: מטה הבחירות של המועמד לראשות מפלגת העבודה, ח"כ עמיר פרץ, הגיש היום (שלישי) תלונה לשופטת שרה פריש, ראש המוסד לפיקוח על טוהר הבחירות של המפלגה, בטענה כי קיימת "פגיעה חמורה בטוהר הבחירות למפלגת העבודה", זאת לטענת אנשי המטה, בשל הנחיה שקיבלו עובדי ההסתדרות לתמוך במתמודדת מול פרץ ח"כ שלי יחימוביץ'.

הפריימריז בעבודה - כותרות אחרונות
עיני לאנשיו: "הצביעו ליחימוביץ' לראשות העבודה"
דליה רבין תומכת בפרץ: "מייצג את מורשתו של אבא"
מצנע הודיע על תמיכה בפרץ, הרצוג החליט להימנע

לדברי עורך דינו של פרץ, אורי אוהד, מאז תמיכתו הפומבית אתמול של יו"ר הסתדרות העובדים עופר עיני בח"כ שלי יחימוביץ', המתמודדת מול פרץ על ראשות מפלגת העבודה, מתקני ההסתדרות השונים בארץ הפכו למטות בחירות אקטיביים למען יחימוביץ' ועובדי ההסתדרות הפכו בעל כורחם לפעילי מטה הבחירות שלה ובחלק מהמקרים, קיבלו הוראות לכך מבכירים בהסתדרות.

"ספין שאין לו קשר למציאות"

לדברי עו"ד אוהד, קבלת הוראות לפעילות פוליטית היא בלתי חוקית ומציבה בפני העובדים מכשול שרבים מהם אינם מודעים אליו, כאשר כפועל היוצא הם יישאו באחריות אישית לפעולות המנוגדות לחוקי הבחירות.

עיני קרא אתמול לפעיליו לתמוך בחברת הכנסת יחימוביץ' במסגרת הסיבוב השני בבחירות לראשות מפלגת העבודה, ולא בחבר הכנסת עמיר פרץ. עיני אמר כי "יחימוביץ' מחויבת לעניין החברתי ולזכויות העובדים, ומייצגת זן של מנהיגות ערכית שלא מדברת בשני קולות".

מלשכתו של עופר עיני נמסר בתגובה להאשמות מטה פרץ כי "אין בכוונתנו להתייחס להאשמות מופרכות".

ממטה יחימוביץ' נמסר בתגובה, כי "אחרי שעמיר פרץ ניסה הלילה בכל כוחו למנוע מסטודנטים ומחיילים להצביע בבחירות משום שידע שיצביעו עבור שלי יחימוביץ' הוא מנסה כעת ספין חדש שאין לו כל קשר למציאות. העובדים יודעים היטב מי זו שייצגה אותם במסירות בכנסת וגוננה על פרנסתם ולכן הצביעו לשלי בסיבוב הקודם וישובו ויצביעו עבורה גם מחר. אנחנו קוראים לכל המצביעים להגיע לקלפיות ולהצביע אך ורק על פי צו מצפונם".

מקורבים ליחימוביץ' תקפו בחריפות את פרץ ואמרו, כי "זה הספין הכי מביך ומגוחך שהוא מצא. עמיר היה יו"ר ההסתדרות הכי פוליטי בהיסטוריה. הוא הפך את ההסתדרות למטה 'עם אחד' באיומים. ושיעבד את ההסתדרות לבחירתו ליו"ר העבודה בפעם הקודמת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully