וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלמיד תקף מורה בקריות, המורים ישבתו למשך שעה

27.12.2010 / 0:05

תלמיד בביה"ס "מגינים" בקריית חיים התקשה לקבל הערה של מורתו ובתגובה השליך לעברה שולחן. למורה נגרמו שברים ברגליה ובשל כך יושבתו הבוקר הלימודים במוסד למשך שעה

הסתדרות המורים במרחב חיפה תשבית היום (שני) את הלימודים בבית הספר "מגינים" בקריית חיים, במחאה על מקרה בו תקף תלמיד בית הספר מורה וגרם לפציעתה. מקרה האלימות אירע ביום שישי האחרון. המורה שיבחה את הישגיו של התלמיד, אך ביקשה לצרף הערה על התנהגותו. בתגובה השליך התלמיד שולחן על מורתו וגרם לשברים באצבעות רגליה.

בעקבות המקרה החליטה יו"ר סניף חיפה והמרחב בהסתדרות המורים, חני לידור, להשבית את הלימודים במוסד למשך שעה. לפיכך, המורים יגיעו מחר לבית הספר בשעה 8:00 ויערכו ישיבת חירום ואילו התלמידים יגיעו לבית הספר רק בשעה 9:00. לידור טוענת כי המקרה החמור מצטרף לגילויי אלימות נוספים מצד אותו תלמיד, המהווה סכנה לתלמידים ולצוות החינוכי.

לדברי לידור, "לאחר שנקטנו שורת פעולות חינוכיות של הסברה וייעוץ לטובת התמודדות מיטבית עם התלמיד, בחרנו בשיתוף ועד ההורים של בית הספר, להשבית את הלימודים ואנו נמשיך במדיניות אפס הסובלנות בכל מקרה של תקיפת מורים וסכנה כלפי התלמידים. מדובר באירוע חמור של פגיעה פיזית אלימה במורה ולא נוכל לעבור בשתיקה על מקרים כגון זה". התלמידים וצוות בית הספר יתכנסו בשעה 9:00 לפעילות חינוכית בנושא כבוד האדם, דרך ארץ ומניעת אלימות.

(עדכון ראשון: 26.12.2010, 22:48)

  • עוד באותו נושא:
  • אלימות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully