וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הנשיא והילד שסבל מבריונות בסרטון נגד אלימות

ריבלין זימן למעונו את הילד ג'ורג' עמירה שסרטו זכה לפופולריות ברשת. השניים צילמו סרטון משותף נגד בריונות, גזענות ואלימות. ריבלין: "האלימות צומחת סביבנו, עלינו לעצור אותה"

צילום: לע"מ

הנשיא ראובן ריבלין זימן אמש (שלישי) לבית הנשיא את הילד ג'ורג' עמירה בן ה-11 מיפו, שהפיץ סרטון שזכה לתהודה באינטרנט, ובו הוא מציג את כינויי הגנאי הנקראים לעברו בבית הספר. השניים אף יצרו סרטון משותף נגד מעשי אלימות ובריונות.

עוד בוואלה! חדשות:
ראש העיר המיתולוגי של תל אביב, שלמה להט, הלך לעולמו
חשד: בן 30 רצח בדקירות את אביו בקריית אתא
המגיפה מתפשטת: מקרה ראשון של אבולה אובחן בארה"ב

ג'ורג' סיפר לריבלין על החוויות שהובילו אותו לפרסם את הסרטון וציין כי חל שיפור גדול ביחס של חבריו לכיתה מאז שהביא את הדברים לידי ביטוי. ריבלין חיזק את ג'ורג' על אומץ לבו ואמר: "היוזמה החשובה שבה בחרת כדי למחות על ההתנהגות שנאלצת לחוות ריגשה אותי כל כך. יצרת שינוי אמיתי".

"אסור לשתוק מול כל סוג של אלימות"

ריבלין גינה את מעשי הבריונות שמהם סבל ג'ורג'. "אסור לשתוק מול כל סוג של אלימות, זוהי לא רק הבעיה של מערכת החינוך, זוהי הבעיה של כולנו". אמר ריבלין. "אנחנו רואים את האלימות צומחת סביבנו, אנחנו חשים אותה גדלה בחברה ועלינו מוטלת החובה לעצור אותה. במקום שיש בריונות נדרוש סובלנות, במקום שבו מרימים יד להכות אנחנו נושיט ידנו לחיבוק", הוסיף.

בתום פגישתם, יצרו ריבלין וג'ורג' סרטון משותף ובו הניפו השניים זה אחר זה שלטים ובהם קריאות נגד בריונות, גזענות ואלימות. "אל תשפטו אותי על מי שאני, תסתכלו עליי ואז על עצמכם, אנחנו בדיוק אותו הדבר", נכתב בשלטים שהניפו השניים בסרטון. כמו כן, בסרטון נקרא הציבור הישראלי "לפעול לסובלנות, להזדהות, לאחדות ולשוויון - ערכים שאנחנו חייבים במדינת ישראל".

נשיא המדינה והילד ג'ורג' עמירה קוראים לסובלנות, הזדהות ושיוויון בסרטון וידאו מרגש. ספטמבר 2014. קובי גדעון, לשכת העיתונות הממשלתית
"במקום שיש בריונות נדרוש סובלנות". ריבלין, ג'ורג' ובני משפחתו/לשכת העיתונות הממשלתית, קובי גדעון

הסרטון שהעלה ג'ורג' לרשת בשבוע שעבר זכה מהר מאוד למאות אלפי צפיות. בסרטון נראה ג'ורג' כשהוא מניף שלטים המציגים את מילות הגנאי שנקראו לעברו בבית הספר שבו הוא לומד. בסוף הסרטון קרא ג'ורג' לבני גילו להפסיק להתנהג בבריונות ו"לא לשפוט אדם לפי מראהו החיצוני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully