וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמפיין שנוי במחלוקת: "קנו וילה וקבלו כלבלב מתנה"

30.4.2014 / 19:15

פרסום בפייסבוק של חברת הנדל"ן אמפא מליבו הבונה בגליל עורר תגובות קשות ברשת. חלק בחרו להתבדח: "חבל שזה לא בעל", כתבה מגיבה. החברה: "עדיף לחכות שירדימו את הכלבים?"

סטטוס פייסבוק שמציע דירה בגליל וכלבלב במתנה. פייסבוק, צילום מסך
"אם הייתם מציעים בעל הייתי שוקלת". הסטטוס מעורר המחלוקת/צילום מסך, פייסבוק

מבצע שיווק בלתי שגרתי שעלה אתמול (שלישי) לפייסבוק עורר סערה בקרב הגולשים, שתהו אם מדובר בהלצה או בגימיק שיווקי תמוה: "קונים וילה החל מ-1,250,000 שקלים, ומקבלים כלבלב מתוק במתנה!", נכתב בסטטוס של דף הפייסבוק "עוברים לגליל". בהמשך נקראו הגולשים להציץ בתמונת ההדמיה המפתות של וילה לדוגמה, טובלת בנופי הגליל הירוקים ועתירי הנחלים, כשלצדה גור כלבים מסוג גולדן רטריבר עם פרח בפיו.

"אז אם בא לכם לגור ביישוב עוצר נשימה לא הרחק מנחל ומול נופים מדהימים, בבית עם גינה גדולה ועיצוב בטוב טעם, והכי חשוב עם הכלבלב שלנו שיכניס הרבה צבע ושמחה לחיים - אתם מוזמנים לבוא ולבקר אותנו בהרחבה", הציעה הפרסומת. בהמשך הסטטוס הוסבר: "משפחות שירצו לאמץ כלבלב מאגודת צער בעלי חיים או תנו לחיות לחיות יקבלו ליווי וייעוץ בטיפול במהלך תהליך האימוץ". טיב הליווי או הייעוץ שיוענק לא פורט.

התגובות הרבות לא איחרו להופיע. "אפשר לאמץ כלב ולקבל וילה במתנה?" שאל גולש. גולשת אחרת הצטרפה להתלוצצות וכתבה: "מקבלים כלבלב!!! חבל, אם הייתם מציעים בעל הייתי שוקלת". בפורום האדריכלים הצעירים התייחסו להצעה בחיוך ואמרו: "כך נשכנע את הצעירים לעבור לגליל ונפתור את בעיית יוקר הדיור – נבטיח להם כלבלב במתנה..".

עוד כתבות בוואלה! חדשות:
צפו: גור "חמוזברה" נולד בגן חיות במקסיקו
קרחון הגדול פי 8 ממנהטן משייט באוקיינוס הדרומי
צפו: ”לוויתן מתנפח” נשטף לחוף - חשש שיתפוצץ

"כלב הוא לא 1+1"

לצד התגובות ההומוריסטיות, היו גם חובבי בעלי חיים שנחרדו מהפרסום והגיבו בזעם. "אם אתם רציניים, הרעיון של כלבלב במתנה עם רכישת בית מזעזע בעיניי", אמרה גולשת אחת, "כלב זה בעל חיים שצריך לדאוג לו ולטפל בו. אי אפשר לחלק כלבים כמו שדידי הררי מחלק סופי שבוע בתכנית שלו". "הזוי... מקדמים מכירות עם כלבים?? מה אתם שפויים?? אולי אני אקנה בית ואקבל את אחותכם הקטנה?",כתב מאלף כלבים. בסטטוס אחר נכתב: "כלב הוא לא מתנה!! הוא לא 1+1, לא הייתי מתקרבת לחברת הפרסום הזו ולא לפרויקט".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אחד מהבתים המוצעים למכירה בפרויקט, ללא הכלב/מערכת וואלה!, צילום מסך

מאחורי הסטטוס עומדת חברת אמפא מליבו, הנחשבת לאחת מחברות הנדל"ן הגדולות בתחום ההתיישבות הכפרית. במענה לשאלת וואלה! חדשות על ההיגיון שעומד מאחורי המבצע הלא שגרתי, העדיפו להעביר אותנו ליועץ הפרסומי-שיווקי של החברה שהגה את הרעיון.

"כל הכתיבה בסטטוס היא מחויכת ומסבירה גם שאם משפחות שימצאו לנכון לאמץ כלב, אנחנו נלווה אותם בתהליך בשיתוף עם אגודת צער בעלי חיים ועמותת תנו לחיות לחיות", אמר היועץ הפרסומי-שיווקי של אמפא מליבו, אבי טל. "אני מתנדב כבר 25 שנה באגודת צער בעלי חיים בחיפה, ואני רוצה לשאול את אותם חובבי בעלי חיים שנחרדו לבחור האם עדיף לעודד אימוץ כלבים או להשאיר אותם במכלאות ולחכות שירדימו אותם למוות?".

לדבריו, "כל הרעיון מאחורי הפרסום, נובע מכך שהמשפחות שמגיעות לקהילות הללו באות עם כלב או שהן רוצות כלב, כי זה חלום ההתיישבות הכפרית. אנחנו מציעים כלבלב במתנה בגלל פרופיל האנשים שקונים במקומות הללו".

לפניות לכתבת עדי חשמונאי: adihashmonai@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully