וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: חולץ אחרי 4 שעות בהן נקבר תחת השלג

אדווין למייר בן ה-22 לא תיאר לעצמו שכך יבלה את חופשת חג המולד. לאחר שהעפיל לפסגת הר באתר סקי בקולורדו, נקבר הצעיר במפולת שלגים. "לא יכולתי לזוז בכלל, חשבתי שאמות"

צילום: סרטון חובבים שהועלה לרשת

חופשת סקי בארצות הברית כמעט הסתיימה באסון: אדווין למייר, תושב קולורדו, לא תיאר לעצמו שכך יבלה את חופשת חג המולד. לאחר שהעפיל השבוע עם אחיו ועם חברו לפסגת הר וייל שבמרכז המדינה, התרחק למייר בן ה-22 מהקבוצה. בעקבות מפולת שלגים שאירעה לפתע, נקבר המטייל הצעיר תחת השלג כמעט לחלוטין.

עוד חדשות מהעולם:
טורקיה: ארדואן פיטר חצי מהשרים, מהומות באיסטנבול
בערב החג: סנטה קלאוס שדד בנק - והשאיר "מתנה"
שישה יהודים נעצרו בצרפת אחרי שהיכו "נאו-נאצים"

לאחר שלמייר אותר על ידי אחיו, נאלץ האחרון לחפור במשך ארבע שעות כדי לחלצו. "בהחלט חשבתי שאמות", סיפר הצעיר בר-המזל לרשת פוקס ניוז. "לא יכולתי לזוז בכלל. הרגשתי כאילו נקברתי בחול".

בשלב זה ניסה אחיו של למייר להזעיק צוות חילוץ, אך לא נענה, ונאלץ בסופו של דבר לחפור בכוחות עצמו. ואולם למזלו של למייר, ראשו נותר כל העת מעל פני השטח. "הייתי אסיר תודה על כך", סיפר הצעיר. "זה יכול היה להיות הרבה יותר טראומטי אם הייתי מכוסה מכף רגל ועד ראש".

לאחר שחולץ ופונה מההר התברר כי אחת הרצועות בברך של למייר נקרעה. לדברי אית'ן גרין, מנהל מרכז ההתרעות על מפולות בקולורדו, על התאונה לשמש תמרור אזהרה לגולשים באזור. לדבריו, "כמו שבודקים את תחזית מזג האוויר, צריך לבדוק גם את תחזית המפולות באזור – כדי לדעת עם אילו תנאים צריך להתמודד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully