וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זכה בלוטו וחיכה שהשלג יפשיר כדי לאסוף את הפרס

תושב ירושלים ששהה בביתו שלושה ימים ללא חשמל המתין לרגע שבו ייפתחו צירי התנועה והוא יוכל לאסוף את כספי הזכייה בהגרלת הלוטו - 1.5 מיליון שקלים. "זו מתנה נפלאה"

צילום: עופר הללי, עריכה: טל רזניק

תושב ירושלים, בן 50, שנאלץ לשהות בביתו ללא חשמל בשל פגעי הסופה שפקדה את ישראל, המתין בקוצר רוח לרגע שבו יוכל לצאת מביתו – ולא רק בגלל העובדה ששהה בו יותר משלושה ימים. האיש, נשוי ואב לשני ילדים, גילה ביום חמישי שעבר כי זכה בפרס השני בהגרלת הלוטו – מיליון וחצי שקלים.

עוד בוואלה! חדשות:
משה לדור נפרד מהפרקליטות: מה הוא משאיר ליורש?
אביו של החייל שנהרג: "חבל שהבת הקטנה לא תכיר אותו"
תוך דקות: שתי נשים ילדו ברכבן בפקק ליד ירושלים

הבוקר בירושלים המושלגת, דצמבר 2013. יותם רונן
חיכה שהצירים יפתחו כדי לאסוף את הפרס/יותם רונן

אך מכיוון שהסופה גרמה חסימות צירים בכל אזור ירושלים, הוא נאלץ להמתין בביתו, עד שהיה מסוגל לצאת ממנו ולנסוע למשרדי מפעל הפיס בתל אביב. "זה לא היה פשוט, אבל אין ספק שהידיעה אודות הזכייה תרמה למורל", סיפר הזוכה המאושר. "חיכינו שהצירים ייפתחו והיום בבוקר יצאנו לדרך". האיש הסביר כי שמר על הטופס הזוכה במשך כל סוף השבוע, כיוון שחשש מהנרות שהדליקו בני ביתו בזמן הפסקת החשמל הממושכת. "הטופס היה איתי תמיד כדי שחלילה לא יקרה לו משהו", אמר האיש.

עם כספי הזכייה, הסביר הזוכה, הוא מתכוון להזמין קמין לחימום הבית וכן לצאת לחופשה משפחתית. "זו מתנה נפלאה. הסכום אמנם לא גדול אבל הוא יאפשר לי לשפץ את הבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully