וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעוטה נדרסה בידי בן משפחתה בצפון, מצבה קשה

קובי מנדל

2.11.2013 / 17:30

מחקירה ראשונית של בוחני תנועה ממחוז צפון עולה כי קרוב משפחה של הפעוטה, בת שנה וחצי, נסע לאחור אך לא הבחין בה. היא פונתה לבית החולים רמב"ם עם פגיעת ראש

פעוטה בת שנה וחצי נפצעה אחר הצהריים (שבת) באורח קשה מפגיעת מכונית בסכנין, שבה נהג ככל הנראה קרוב משפחתה. צוותי הצלה שהוזעקו לבית המשפחה פינו אותה לבית החולים רמב"ם בחיפה. חוקרים מאגף התנועה של משטרת מחוז צפון שהגיעו למקום התאונה עיכבו את הנהג, בן 36, לחקירה. מחקירה ראשונית עולה כי קרוב המשפחה נסע לאחור עם מכוניתו אך הוא לא הבחין בפעוטה, שעמדה ליד המכונית – ופגע בה.

זמן קצר קודם לכן ילד בן שש נפצע באורח בינוני מפגיעת מכונית באום אל-פחם. הוא הובא למרפאה מקומית – שם טיפלו בו פראמדיקים של מגן דוד אדום. הם העבירו אותו לבית החולים רמב"ם כשהוא סובל מפגיעת ראש. נסיבות המקרה נחקרות. כמה שעות קודם לכן נפצעה באורח בינוני רוכבת אופניים בעת שנפלה במהלך רכיבה בכביש מספר 44, בין כרמי יוסף לרמלה. צוות מד"א שהוזעק למקום העניק לה טיפול ראשוני ופינה אותה לבית החולים אסף הרופא בצריפין. במחלף שפירים שבכביש מספר 1 לכיוון תל אביב נפצע באורח קשה רוכב אופנוע, כבן 20, בתאונת דרכים. הוא פונה לבית החולים שיבא בתל השומר עם פגיעה רב-מערכתית.

בתחילת השבוע נהרגה ציפורה צרור, תושבת נתניה בת 62, מפגיעת מכונית בעת שחצתה מעבר חציה בשדרות בנימין בנתניה. עגלת התינוק בה אחזה הועפה כתוצאה מהפגיעה, ונכדה?, הפעוט אסף מנור שהיה בעגלה, נפצע קשה. מחקירה ראשונית של נסיבות האירוע, עולה כי מכוניתו של הנהג הפוגע נפגעה קודם לכן מרכב שנסע מאחוריה, מה שגרם לנהג - בן 77 - לפגוע בשניים. שני הולכי רגל שנפצעו קל ואישה נוספת, נפגעת חרדה, פונו לבית החולים לניאדו בעיר.

לקריאה נוספת
אישה נהרגה ונכדה? נפצע קשה מפגיעת רכב במעבר חציה
אורן בן ה-11 נדרס למוות במעבר חציה: "ילד מדהים"
פעוט נדרס למוות בנגב, נהג משאית נהרג בכביש 6

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully