וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבת ספדה לסבתא ציפורה: ”הגנת בגופך על נכדך”

שלומי גבאי

29.10.2013 / 0:07

הלווייתה של ציפורה צרור שנדרסה למוות בנתניה בעת שחצתה יחד עם נכדה התינוק במעבר חצייה, נערכה בבית העלמין בעיר. מצבו של נכדה בן העשרה חודשים מוגדר כיציב

צילום: שלומי גבאי, טל אנגלנדר; עריכה: יותם בן-דוד; קריינות: אביב אברמוביץ'

הלווייתה של ציפורה צרור, תושבת נתניה בת ה-62 שנדרסה אתמול (שני) למוות, נערכה הערב בבית העלמין בשיכון ותיקים בעיר. בתה של צרור, לילך, זעקה בכאב במהלך ההלוויה: "אין כמו אמא בעולם, הגנת בגופך על נכדך". צרור ונכדה בן העשרה חודשים אסף שנפצע בינוני, נפגעו בצהריים ממכונית בעת שחצו במעבר חצייה בשדרות בנימין בנתניה. כאלף איש מלווים את צרור בדרכה האחרונה.

בעת התאונה, עגלת התינוק בה אחזה צרור הועפה כתוצאה מהפגיעה. מחקירה ראשונית של נסיבות האירוע, עולה כי מכוניתו של הנהג הפוגע נפגעה בצורה קלה יחסית קודם לכן מרכב שנסע מאחור. מסיבה לא ברורה הנהג בן ה-70 איבד שליטה והחל בנסיעה, עלה על אי תנועה אחד ואחריו המשיך לאי תנועה נוסף - שם פגע בסבתא ובתינוק. הנהג פונה לבית החולים לניאדו בעיר לקבלת טיפול, כשהוא סובל מהלם. שני הולכי רגל נוספים שנפצעו קל ואישה נוספת, נפגעת חרדה, פונו אף הם לבית החולים.

ציפורה צרור שנהרגה בתאונת הדרכים הקטלנית  בנתניה, אוקטובר 2013. רפרודוקציה, שלומי גבאי
"יצאה עם הילד להתאוורר". ציפורה צרור/שלומי גבאי, רפרודוקציה

עמוס בנישתי, העובד בחנות סמוכה למקום התאונה, סיפר כי כאשר היה בעבודתו שמע "בום אדיר", רץ מהר החוצה והבחין ברכב שפגע באישה עם תינוק. "כשהגעתי, ראיתי את התינוק לכוד בין העגלה לגלגלים. אזרחים שהיו פה הרימו את האוטו, שלפתי את התינוק החוצה, פתחתי לו נתיב אוויר כפי שלימדו אותי, וראיתי שהוא מתחיל לבכות ולהגיב, עד שהגיעו כוחות ההצלה. את האישה ראיתי כשהיא מרוחה על הכביש ובעצם הבנתי שאין לה סיכוי".

בני משפחתם של צרור ונכדה הגיעו לבית החולים לילדים דנה בתל אביב, שם הם עוקבים אחרי מצבו של התינוק. "התחושות קשות ביותר", סיפרה סבתו השנייה של אסף התינוק, "היא יצאה עם הילד להתאוורר, עברה במעבר חציה - ורכב פגע בה כשהייתה באי התנועה. הוא ריסק אותה. היא הייתה מתחת לגלגלים של האוטו". כמו כן, סיפרה כי היום היה אמור להיות יום מרגש עבור המשפחה, שנחרב בגלל התאונה הקטלנית, "הייתה צריכה להיות לנו שמחה בערב, האירוסין של הבן שלי. היינו בהכנות לזה, ואחרי שעתיים קיבלתי הודעה שהנכד שלי במצב קריטי ושהסבתא נפטרה".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אסף מנור התינוק שנפצע  בתאונת הדרכים הקטלנית  בנתניה בה נהרגה סבתו, אוקטובר 2013. שלומי גבאי
מצבו יציב. התינוק אסף/שלומי גבאי

מנהל טיפול נמרץ ילדים בבית החולים דנה, פרופ' אפרים שדות, עדכן על מצבו של התינוק: "הוא הגיע אלינו בהכרה עם סימני חבלה בראש, בגפיים וייתכן שגם בבית החזה. בינתיים מצבו יציב ועדיין אנחנו בתהליכי בדיקה על מצבו המדויק. מצבו מוגדר בינוני, שכן יש לו שבר ברגל", אמר. עם זאת, הרופא אמר כי הצוות הרפואי מוטרד יותר כעת מפגיעת הראש של התינוק, אשר נבדקת אף היא.

לאור המקרה הקשה פנתה הסבתא השנייה לציבור הנהגים וביקשה לנהוג ביתר זהירות. "פחות להסתכל בסלולריים, יותר להסתכל בכבישים", ביקשה. "כלי הרכב בלחץ, תמיד ממהרים. כל יום קורית תאונה - אני לא מבינה מה הולך כאן - אנשים השתגעו לגמרי".

(עדכון ראשון: 19:31)

עוד בנושא:
התאונה בנתניה: "הנהג פשוט ריסק את הסבתא". המהדורה המלאה
אישה נהרגה ונכדה? נפצע קשה מפגיעת רכב במעבר חצייה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully