וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופנוען נהרג בתאונה בראשון לציון, הנסיבות נחקרות

24.10.2013 / 5:10

רוכב האופנוע, כבן 30, נמצא מוטל בפינת הרחובות תש"ח ודרובין בעיר. פרמדיקים של מד"א נאלצו לקבוע את מותו. נסיבות התאונה אינן ברורות והמשטרה החלה בחקירת האירוע

תאונה קטלנית בראשון לציון: רוכב אופנוע כבן 30 נהרג הלילה (חמישי) בתאונה בפינת הרחובות תש"ח ודרובין בעיר. פרמדיקים של מד"א מצאו אותו מוטל על המדרכה ונאלצו לקבוע את מותו. טרם ברור אם מדובר בתאונה עצמית או בתאונה עם מעורבות של רכב. מחקירה ראשונית עולה כי לא מדובר בתאונת "פגע וברח", משום שנשללה מעורבות כלי רכב נוסף בתאונה. חוקרי התנועה ממשיכים בחקירה בניסיון להבין מה גרם לתאונה הקשה.

מייק פרז וישראל כץ, פרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום התאונה, סיפרו: "כשהגענו למקום הבחנו בתאונה קשה מאוד. על המדרכה היה אופנוע מפורק מעוצמת התאונה ולצדו שכב גבר כבן 30 עם קסדה על הראש ופגיעות קשות ביותר. הוא היה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו".

אתמול נפצע קשה הולך רגל בן 30 שנפגע מכלי רכב במחלף רמלה, על כביש 1 לכיוון תל אביב. צוותים של מגן דוד אדום העניקו להולך הרגל טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים שיבא בתל השומר כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית.

מוקדם יותר נפצע רוכב אופנוע בן 25 בינוני ונהג נוסף נפצע קל בתאונת דרכים בכביש 4, בין מחלף גהה לגבעת שמואל. צוות מגן דוד אדום טיפל בפצועים ופינה את רוכב האופנוע לבית החולים בתל השומר כשהוא סובל מחבלת ראש וחזה, ואת הנהג לבית החולים מאיר בכפר סבא.

עוד באותו נושא:
טרגדיה בדרום: אב דרס למוות את בתו בת הארבע
חשד ל"פגע וברח" בקריות: הולך רגל בן 59 נדרס למוות
תאונה בבקעה: 8 פצועים, תינוקת בת שנה במצב קשה

לפניות לכתב: sben72@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully