וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקל: "על ישראל לרסן את הבנייה בהתנחלויות"

קנצלרית גרמניה נועדה עם אבו מאזן והבהירה כי הסיוע לשטחים יימשך. "תמיד דגלנו בפיתרון שתי המדינות", אמרה והוסיפה שהפלסטינים כבר ביצעו פשרה בעצם עצירת ההכרה באו"ם

צילום: רויטרס, עריכה: יותם בן-דוד

קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל כינסה בצהריים (שישי) מסיבת עיתונאים משותפת עם יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן, והבהירה כי מדינתה תמשיך באספקת הסיוע לשטחי הרשות. "תמיד דגלנו בפיתרון שתי המדינות, כפי שתמיד דגלנו בסיוע ובתמיכה ברשות הפלסטינית תוך קידום תהליך השלום והפיתוח הכלכלי בשטחים. כך גם נמשיך", אמרה מרקל.

קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל ויו"R הרשות הפלסטינית אבו מאזן נפגשו בברלין, אוקטובר 2013. רויטרס
"תמיד דגלנו בפיתרון שתי המדינות". מרקל ואבו מאזן, היום/רויטרס

במסיבת העיתונאים, שהתקיימה בברלין, מרקל אף קראה לישראל לנהוג באיפוק במדיניות הבנייה בהתנחלויות, כדי שלא לסכן את המשא ומתן עם הפלסטינים. הקנצלרית ציינה כי הפלסטינים "עצרו את ניסיונותיהם להקים מדינה באמצעות גופי האו"ם", כשניגשו לתהליך השלום. בשל זאת, הוסיפה כי "באותה המידה, ביקשנו מישראל לרסן את הבנייה בשטחים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל ויו"R הרשות הפלסטינית אבו מאזן נפגשו בברלין, אוקטובר 2013. רויטרס
"לרסן הבנייה בהתנחלויות". מרקל ואבו מאזן, היום/רויטרס

אבו מאזן, שנועד עם מרקל במשך כשעה במשרדה, הדגיש את הצד הפלסטיני במשא ומתן. "עלינו לממש את ההזדמנות ההיסטורית הזו, ואני פונה לישראל לנצל זאת", אמר ראש הרשות לכתבים. השניים דנו גם במלחמת האזרחים בסוריה, כשמרקל מדגישה כי פיתרון מחויב להגיע "בהקדם האפשרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully