וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי נהרג מפגיעת רכבת: "נסיך עם נשמה של מלאך"

4.10.2013 / 15:00

סמ"ר אבי מור, בן 20, ואביב שרעבי, בן 19, תושבי אור יהודה שנהרגו לפנות בוקר מפגיעת רכבת בעמק חפר הובאו למנוחות. נציג הצבא ספד למור: "מאמצים את משפחתך ללבנו"

צילום: ערן גילווארג, עריכה: מיכאל ברגמן

סמל-ראשון אבי מור (20) ואביב שרעבי (19) הם שני הצעירים שנהרגו מפגיעת רכבת משא בעמק חפר הלילה – כך הותר היום (שישי) לפרסום. השניים, תושבי אור יהודה, הובאו למנוחות בשעות הצהריים ביהוד.

מאות חברים ובני משפחה ליוו את סמ"ר מור בדרכו האחרונה בבית העלמין הצבאי ביהוד. בין המשתתפים היו גם חבריו ליחידה. "חיל הים מרכין את ראשו בצער רב", ספד נציג הצבא למור. "מאז ההודעה, הרגשנו כי חלק מגופנו חסר". הוא סיפר כי כשקלט את מור בחיל ושאל אותו מה ירצה לעשות במהלך שירותו הצבאי, השיב מור כי ברצונו לתרום כמה שיותר. "עשית את תפקידך ונבחרת לחייל מצטיין של חיל הים ביום העצמאות ה-65 למדינה". הוא חתם את נאומו במילים: "משפחת מור, מהיום אנו מאמצים אתכם ללבנו". אמו של מור, אסתר, מיררה בבכי ואמרה: "אבי, עד מתי? אני לא יכולה, בורא עולם".

הלוויית החייל אביב שרעבי שנדרס למוות על ידי רכבת בעמק חפר, בבית העלמין ביהוד. 4 באוקטובר 2013. דרור עינב
חלקת הקבר של אביב שרעבי בבית העלמין ביהוד, היום/דרור עינב

מוקדם יותר הגיעו עשרות חברים וקרובי משפחתם לביתו של מור והתקשו לעכל את הבשורה המרה. "אבי היה נסיך יפה תואר עם נשמה של מלאך", אמר קרוב משפחתו של מור הוסיף כי משפחתו הייתה מאושרת מאוד "עד המקרה הטרגי הזה". מור הותיר אחריו זוג הורים ושלושה אחים ואחיות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שני צעירים נהרגו מפגיעת רכבת בעמק חפר, 4 בספטמבר 2013. ערן גילווארג
כוחות ההצלה בזירת התאונה, לפנות בוקר/ערן גילווארג

השניים נהרגו לאחר שעל פי החשד יצאו עם שני חברים נוספים ממועדון סמוך והחלו לצעוד על פסי הרכבת ליד אזור התעשייה עמק חפר. שני החברים האחרים לא נפגעו והם אלה שהזעיקו את כוחות מגן דוד אדום, שקבעו את מותם של מור ושרעבי במקום. השניים, מהם נדף ריח של אלכוהול, נחקרו במשטרה ושוחררו לביתם. נבדק חשד שגם ההרוגים היו בגילופין.

מחקירה ראשונית עלה כי בסביבות השעה 3:00 לפנות בוקר יצאו ארבעת הצעירים מבילוי באחד המועדונים באזור. מסיבה שאינה ברורה הגיעו רגלית לפסי מסילת הרכבת הנמצאים מערבית לאזור התעשייה. הצעירים החלו לצעוד על מסילת הברזל וכאמור מור ושרעבי נפגעו מרכבת משא שעברה במקום. נהג הרכבת דיווח כי פגע בעצם כלשהו ונעצר בתחנת הרכבת בחיפה.

שני צעירים נהרגו מפגיעת רכבת בעמק חפר, 4 בספטמבר 2013. ערן גילווארג
נבדק חשד שההרוגים היו תחת השפעת אלכוהול/ערן גילווארג

פרמדיק מד"א מיכאל סילם וחובש בכיר במד"א ירון משיח שהגיעו ראשונים למקום סיפרו: "כשהגענו למקום על הכביש המתין לנו צעיר כבן 20 שכיוון אותנו לשטח שם המתינו חברו השני. המקום היה חשוך לחלוטין והמראות היו קשים, סמוך לפסי הרכבת שכבו שני צעירים כבני 20 במרחק של כעשרה מטרים אחד מהשני, הם היו עם פגיעות קשות, ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותם לאחר שכנראה נהרגו במקום".

(עדכון ראשון: 12:42)

לפניות לכתב: sben72@walla.co.il

שני צעירים נדרסו למוות על ידי רכבת באזור עמק חפר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully