וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: פילה עצבנית תוקפת ג'יפ תיירים בספארי

קבוצת מטיילים הגיעה לפארק קרוגר שבדרום אפריקה כדי לראות פילים מקרוב, אולם החיות העצומות לא אהבו את ה"אורחים". בניסיון לסלקם, אחת הנקבות שעטה לעבר הג'יפ והתנגשה בו

עריכה: מיכאל ברגמן

הטיול לספארי שבדרום אפריקה הפך לחוויה מפחידה: ג'והאן לומבארד, מדריך טיולים ותיק שמוציא סיורים לספארי כבר 23 שנים ראה הרבה בחייו, אולם את הרגע שתיעד לאחרונה בטיול לפארק הלאומי קרוגר הוא כנראה לא ישכח.

לומבראד יצא בג'יפ עם קבוצת מטיילים לשמורה הגדולה ביותר שבשמורות דרום אפריקה, על מנת לראות את חיות הבר הרבות החיות במקום – בהן אריות, נמרים ותאואים. עם זאת, כשהזדמן הרגע המרגש לצפות מקרוב בקבוצת פילים אפריקניים, אירעה תקיפה בלתי צפויה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בהתחה הפילים רק נהמו/מערכת וואלה!, צילום מסך

הקבוצה, שנעמדה עם הג'יפ מול הפילים, עוד הספיקה להתלהב מהחיות העצומות, שגובהן מגיע לכ-3.5 מטרים, אולם האחרונות לא אהבו את הנוכחות של ה"אורחים" הבלתי רצויים. הפילים החלו להגיב בנהמות קולניות, ואחת הנקבות אף פתחה בריצה לעבר כלי הרכב. על אף השריקות והקריאות "לא! לא!", החיה התנגשה עם החדק שלה בג'יפ. חרף הרגעים המותחים שעברו על לומבארד ואנשיו, התקיפה הסתיימה ללא נפגעים כשהפילים החליטו להתרחק מהמטיילים. לדברי המדריך, נדיר מאוד שפילים מחליטים לפגוע בג'יפים המסיירים בשמורה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ואז החליטו לתקוף/מערכת וואלה!, צילום מסך

זה אינו מקרה התקיפה היחיד בתקופה האחרון בפארק. לפני חמישה חודשים בלבד נפצעו שני תיירים סינים באורח אנוש לאחר שפיל מעך את הרכב שבו נסעו בפארק. לגבר שנהג ברכב נגרמו שרבים מרובים בצלעות ואילו האישה שהייתה איתו סבלה משברים באגן. השניים פונו מיד לאחר המקרה במסוק רפואי לבית חולים הסמוך לפארק הלאומי, זאת בשל חומרת הפציעות שלהם. "לא ברור מה גרם לפיל להפוך לאגרסיבי", אמר דובר פארק קרוגר, וויליאם מבסה.

לקריאה נוספת:
חדק קטלני: מצוד בנפאל אחרי פיל שהרג ארבעה בני אדם
רוסיה: פילים סבלו מהקור וניצלו בזכות שתיית וודקה
בבית האבות לפילים מזדקנים בכבוד

(עדכון ראשון: 21:35)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully