וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נערים הגיעו שתויים לבית הספר: "מה, אסור לשתות?"

רמי שני

27.8.2013 / 16:02

10 נערים מקריית גת החליטו "לחגוג" את פתיחת שנת הלימודים ולהגיע לבית הספר כשהם שתויים ונושאים עימם בקבוקי אלכוהול. הדבר התגלה בפעילות מניעה של המשטרה והנערים הורחקו

צילום: דניאל בוק, עריכה: גדי וינסטוק

(צפו בפתיחת שנת הלימודים בתל אביב, שלישי)

שנת הלימודים רק נפתחה וכבר חלק מתלמידי ישראל מספקים שערורייה תורנית: משטרת קריית גת הרחיקה היום (שלישי) עשרה תלמידים, שהגיעו לבית ספרם בעיר כשהם שתויים ובתיקיהם נמצאו בקבוקי אלכוהול. שוטרי סיור, ביחד עם גורמי חינוך, המתינו לתלמידים בכניסות לבתי הספר ובדקו את הנכנסים. אלו מהם שלא היה ספק שהם תחת השפעת אלכוהול, הורחקו ונאסר עליהם להיכנס לתחומי מוסדות החינוך. ככל הידוע, שמונה תלמידים הגיעו שתויים ושניים אחרים נשאו עימם פחיות משקה אנרגיה, בקבוקי וודקה ומשקאות אלכוהוליים נוספים.

משקאות אלכוהוליים שנמצאו אצל תלמידים בכניסה לבית הספר בדרום. חטיבת דובר המשטרה
בקבוקי האלכוהול ופחיות משקה האנרגיה שהוחרמו היום/חטיבת דובר המשטרה

שמות התלמידים נמסרו להנהלות בתי הספר כדי לטפל בהם במישור החינוכי. גורמי חינוך בעיר מסרו כי חלק מהתלמידים מוכרים כבעלי נטייה לשתייה חריפה ואחרים נגררו אחריהם ושתו בלילה שקדם לפתיחת שנת הלימודים. השוטרים החרימו את המשקאות ובתגובה לכך הביעו השניים תרעומת על השוטרים שלוותה בתמיהה מצד התלמידים הסוררים: "מה, אסור לשתות?", "למה אתם מחרימים?".

יצוין כי גם בשנה שעברה, ביצעה משטרת קריית גת פעולה דומה ואז הורחקו יותר תלמידים ונתפסו כמויות גדולות יותר של משקאות משכרים. במשטרה העריכו, כי הדבר יצר תהודה ציבורית, שצמצמה את התופעה השנה במידה ניכרת. עם זאת התברר כי הדבר הפך להיות סוג של "מסורת", בדומה לזו שמלווה את התלמידים בסופי שנה ובה נוהגים תלמידים רבים לציין את יציאתם לחופשה במסיבות פראיות. במשטרה טוענים כי ההיערכות לכך היום מנעה את כניסת התלמידים שנמצאו תחת השפעה של משקאות משכרים לבתי הספר בעיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully