וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגזייה התפוצצה - בן 37 נכווה קשות מהתבשיל הרותח

גבר מצפון הארץ ששהה באילת ביקש לבשל לעצמו ארוחת צהריים באמצעות כירת בישול ניידת. בשלב מסויים, התפוצץ כנראה מכל הגז של הכירה והגבר נפצע מרסיסי המכל ומהתבשיל הרותח

צילום: נועה קורלקר צמח - חדשות בזמן אמת, עריכה: גדי וינסטוק

תושב כפר מנדא שבגליל, בן 37, השוהה בימים אלו באילת, נכווה היום (חמישי) קשות בכל גופו מהתפוצצות של מכל גז, בעת שבישל באמצעות כירת בישול ניידת. האיש, שהיה לבד בדירה בעיר הנופש הדרומית, הכין ארוחת צהריים וביקש להניח תבשיל לחימום על גבי ראש הכירה.

בשלב הזה, ככל הנראה בשל דליפת גז מהמכל או מראש הכירה, אירע פיצוץ. התבשיל הלוהט התפזר ופגע בגופו של האיש, כמו גם רסיסים ממכל הגז ומהכירה. אנשים ששמעו את הפיצוץ, הזעיקו למקום צוותים של לוחמי אש ומגן דוד אדום, אשר טיפלו באיש ופינו אותו במצב קשה עם כוויות בדרגה גבוהה בכל חלקי גופו, לבית החולים יוספטל בעיר. בבדיקה ראשונית הועלתה אפשרות כי הפיצוץ אירע בשל תקלה טכנית בכירת הבישול ולא נשללה האפשרות כי המתקן נפל במהלך הבישול בשל כובד התבשיל שבסיר.

לפני כחודש וחצי, תושבת עתלית כבת 50 נפגעה באורח בינוני מפיצוץ של בלון גז בישול עת שהשתמשה בו בביתה שברחוב הלוחמים. צוות מגן דוד אדום העניק לה טיפול רפואי ופינה אותה לבית החולים רמב"ם בחיפה עם חבלות בגופה וכשהיא בהכרה מלאה. שבוע לפני אותו מקרה, נפצע אדם בן 43 באורח קל-בינוני בחוף בית ינאי לאחר שגזייה התפוצצה בפניו. צוות מד"א העניק לו טיפול ופינה אותו לבית החולים הלל יפה בחדרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully