וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שבע נשכח ברכב הסעות - והצליח לחלץ עצמו

8.8.2013 / 14:24

שוב, למרות הגברת המודעות לאחר מקרים רבים של שכחת ילדים ברכב, נשכח הילד ברכב הסעות בתל אביב. לאחר כשעתיים, בהן ככל הנראה נרדם, הוא הצליח לחלץ עצמו דרך החלון

ילד בן שבע נשכח בצהריים (חמישי) ברכב הסעות ברחוב לינקולן בתל אביב. לאחר כשעתיים בהן היה ברכב, הוא הצליח לחלץ את עצמו דרך החלון. שוטרי תחנת לב תל אביב, שחוקרים את נסיבות האירוע, מעריכים כי הילד נרדם ברכב. לאחר שהצליח לצאת בכוחות עצמו התקשרו עוברי אורח לאביו של הילד, וזה הגיע ולקח את בנו לבדיקות רפואיות בקופת חולים, משם שוחרר, והאב ימסור עדות במשטרה.

אתמול נשכחו תאומות בנות שנה וחצי ברכב נעול בנצרת עילית במשך כחצי שעה. פקח עירוני שהבחין בהן הזעיק את המשטרה והשתיים חולצו מהמכונית כשהן מזיעות ואדומות, אולם עם מדדים גופניים תקינים. אמן, תושבת כפר כנא שבגליל, יצאה ככל הנראה לסידורים והשאירה אותן במכונית הנעולה. מקרים אחרים בשבועות האחרונים הסתיימו באופן טרגי. לפני כשבועיים מתה תינוקת בת חמישה חודשים שנשכחה למשך שבע שעות במכונית בהתנחלות שילה שבדרום השומרון. יום אחר כך נשכחה תינוקת בת שנה וחצי ברכב בהתנחלות דולב והתגלתה רק כעבור שלוש שעות. ניסיונות החייאה שבוצעו בה לא צלחו ומותה נקבע.

בתחילת החודש שעבר הייתה זו תינוקת כבת תשעה חודשים שנשכחה על ידי אביה במכוניתו ברמת גן. צוותי מד"א שהוזעקו למקום ביצעו בה פעולות החייאה שנמשכו בבית החולים, אולם לבסוף נאלצו לקבוע את מותה. מחקירת האירוע עלה כי בשעות הבוקר יצא האב בג'יפ עם שלושת ילדיו, תאומים בני שש ובתו התינוקת. הוא הספיק להוריד את התאומים בגן הילדים, אולם אז, לפי עדותו, הסיחה שיחת טלפון שקיבל את דעתו. במקום להוריד את בתו בפעוטון, הוא המשיך בחזרה לבית המשפחה, שם השאיר את כלי הרכב בחניה. משם עלה על הקטנוע שלו והמשיך למקום עבודתו, מבלי לשים לב שהתינוקת עדיין במושב האחורי של הרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully