וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם השנייה בשבועיים: תינוקת נשכחה ברכב - ומתה

יהושע בריינר

14.7.2013 / 16:50

התינוקת, כבת חמישה חודשים, נשכחה ברכב למשך 7 שעות ביישוב שילה, אז הבחינו בה עוברי אורח. הוריה התמוטטו לאחר האירוע. בתחילת החודש מתה בת 9 חודשים שנשכחה ברכב ברמת גן

תינוקת כבת חמישה חודשים נשכחה היום (ראשון) למשך שבע שעות ברכב ביישוב שילה שבדרום השומרון. פרמדיקים של מגן דוד אדום שהוזעקו למקום ביצעו בה פעולות החייאה כשמצבה אנוש, אך נאלצו לקבוע את מותה. מחקירה ראשונית עולה כי מי שהבחין בתינוקת בתוך הרכב היו עוברי אורח. כשלהוריה נודע על האירוע, הם התמוטטו וקיבלו טיפול רפואי מגורמי מקצוע של המועצה האזורית מטה בנימין. בשלב זה, חוקרי המשטרה נמנעים מלשוחח עם ההורים בשל מצבם. גם רב היישוב הגיע למקום.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שוטרים בשילה לאחר האירוע, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

שלמה מתתיהו, חובש מד"א המתגורר בשילה, סיפר כי בני משפחה הביאו את התינוקת הפגועה לפתח ביתו. "כבר במבט חטוף הבחנתי שמצבה חמור ביותר", שחזר. "השכבתי אותה וביחד עם חובשים נוספים התחלנו לנסות להחיות אותה. לצערנו, כשהפרמדיק הגיע כעבור כמה דקות הוא נאלץ להכריז על מותה".

"מדובר במקרה טראומטי בצורה בלתי רגילה", הוסיף דובר היישוב שילה עמיחי ברוורמן. "ההורים בהלם גדול מאוד ובלתי רגיל. כל מילה נוספת מיותרת כדי לתאר את מה שעובר עליהם".

בתחילת החודש מתה תינוקת כבת תשעה חודשים לאחר שנשכחה על ידי אביה בג'יפ של המשפחה ברחוב אריה בן אליעזר ברמת גן. צוותים של מגן דוד אדום שהוזעקו למקום ביצעו בה פעולות החייאה שנמשכו בבית החולים, אולם לבסוף נאלצו לקבוע את מותה. מחקירת האירוע עלה כי בשעות הבוקר יצא האב ברכב עם שלושת ילדיו, התאומים בני השש והבת התינוקת בת התשעה חודשים. הוא הספיק להוריד את התאומים בגן הילדים, אולם אז – לפי עדותו, קיבל שיחת טלפון, שככל הנראה הסיחה את דעתו. במקום להוריד את בתו בפעוטון, הוא המשיך בחזרה לבית, שם השאיר את כלי הרכב בחניה. משם עלה על הקטנוע שלו למקום עבודתו, בלי לשים לב שהתינוקת במושב האחורי של הרכב.

תינוקת בת 9 חודשים נמצאה ברכב ברמת גן במצב אנוש. יוני 2013. ניב אהרונסון
הג'יפ בו נשכחה בתחילת החודש תינוקת בת תשעה חודשים ברמת גן - ומתה/ניב אהרונסון

רק שעות מאוחר יותר, סמוך לשעה 16:00, הגיעה אמה של התינוקת לקחת את בתה מהפעוטון. לאחר שהצוות החינוכי הודיע לה כי התינוקת כלל לא הגיעה בבוקר, יצרה האם קשר עם האב. "שמעתי צעקות של האבא. בהתחלה לא הבנתי ואז שמעתי אותו זועק: 'הילדה שלי, הילדה שלי'", סיפרה ענת, שמתגוררת סמוך למקום האירוע – על הרגע שבו האב חזר מהעבודה וגילה את בתו הפעוטה כשהיא ללא דופק וללא נשימה. לדבריה, אחרי כמה דקות גם האם הגיעה למקום. היא פרצה בזעקות שבר, והתיישבה על הרצפה כשהיא מתייפחת. "גם הסבא בא - אני חושבת שהוא התעלף", סיפרה ענת, שמתגוררת שנים רבות בשכונה. "אני מקווה שהורים אחרים יראו את הדברים וישימו יותר לב לילדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully