וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוז לחופש הגדול: ילדי היסודי והגן מסיימים שנה

30.6.2013 / 6:15

למעלה ממיליון ילדים ייצאו אל חופשת הקיץ, לאחר ששנת הלימודים בבתי הספר היסודיים ובגנים מסתיימת לה. הם יצטרפו אל כ-700,000 תלמידי התיכון אשר כבר סיימו את לימודיהם

החופש הגדול מתחיל גם עבור ילדי הגנים ובתי הספר היסודיים: כ- 900,000 תלמידי היסודי וכ- 400,000 ילדי הגנים יסיימו היום (ראשון) את הלימודים ויצאו לחופש הגדול. אליהם יצטרפו כ- 66,000 עובדי הוראה (יסודי) וכ- 16,000 גננות. התלמידים יצטרפו לכ- 700,000 תלמידי החטיבה העליונה, אשר יצאו לחופשת הקיץ שלהם לפני כעשרה ימים. התלמידים יחזרו לכיתות ב-27 באוגוסט.

ילדי בית הספר דוד ילין יוצאים לחופש הגדול, יוני 2011. שי אוקנין
כ- 1,300,000 ילדים יוצאים היום לחופשת הקיץ הגדולה/שי אוקנין

לקראת חופשת הקיץ החליט משרד החינוך לצאת בתכנית מערכתית "מחנכים מסביב לשעון", במסגרתה יועמדו לרשות התלמידים שורה של פעילויות שיתקיימו לאורך שעות היום. בין היתר, מציע המשרד רעיונות לסדנאות בשיתוף ההורים והתלמידים בנושאים כמו בטיחות ברשת, התנהלות ההורים בחופשות הילדים ועוד.

מנכ"לית משרד החינוך, דלית שטאובר, אמרה כי "בחופשת הקיץ הקרובה נצעד צעדים ראשונים במסע ההגשמה של החלום החינוכי שנותן ביטוי ליסודות התוכנית 'החינוך מסביב לשעון'. לרגל התכנית פיתחנו מעטפת מגוונת של חומרי לימוד והעשרה לקבוצות הגיל השונות ופעילויות רבות שתכלולנה: לילות לבנים, מחנות נוער, תחרויות ספורט ופעילויות העשרה. במהלך החופשה יוכלו המורים לעמוד בקשר עם תלמידיהם על פי שיקול דעתם, וכפי שימצאו לנכון. זוהי שותפות באחריות שמחייבת אותנו לפעול יחד לחיזוק והעצמת התשתית הרגשית, הערכית והחברתית של ילדינו. לכל הפעילויות מסר ערכי-חברתי משותף, שיביא לשוויון הזדמנויות ולצמצום פערים בחינוך".

ילדי בית הספר דוד ילין יוצאים לחופש הגדול, יוני 2011. שי אוקנין
אל החופש בדילוגים/שי אוקנין

בשבוע שעבר יצאו תלמידי החטיבה העליונה ומוריהם לחופש הגדול. לרגל סיום שנת הלימודים התשע"ג הנחה שר החינוך שי פירון את צוותי החינוך של בתי הספר לקיים עם התלמידים שיח בנושא התנהלות בטוחה ברשת האינטרנט. לדברי השר פירון, המרחב האינטרנטי מציע מגוון של אתגרים, מהם עולה הצורך להעניק לילדים הדרכה על ידי המבוגרים, בדגש על שימוש בטוח ומכבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully