וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר בן 51 מהצפון המוכר למשטרה נהרג מפיצוץ מטען

קובי מנדל

26.6.2013 / 1:21

הגבר, תושב הכפר מכר-ג'דיידה, נפצע תחילה אנוש מפיצוץ מטען מאולתר סמוך למגרש הכדורגל בכפר, ומת מפצעיו בבית החולים. בתחילת החודש חוסל בכפר טרומן גבר המוכר למשטרה

תושב הכפר מכר-ג'דיידה שליד עכו, בן 51, נהרג הלילה (רביעי) מפיצוץ של מטען מאולתר. הוא נפצע באורח אנוש ומת מפצעיו בדרך לבית החולים. מדובר בתושב הכפר שהיה מוכר למשטרה והאירוע אירע סמוך למגרש הכדורגל. חוקרי תחנת עכו, בפיקודו של מפקד התחנה, סגן ניצב ויקטור בוסקילה פתחו בחקירת נסיבות האירוע.

בתחילת החודש חוסל גבר בכפר טרומן, ככל הנראה על רקע סכסוך בין עבריינים. הנרצח, שמעון הרוש, בן 46 המוכר למשטרה, הותקף על ידי שני רעולי פנים על יד ביתו שבכפר טרומן. הוא חזר לביתו עם בת זוגו, כבת 30, מהליכה לילית לביתם שבכפר, אז הם זיהו את שני רעולי הפנים בביתם, ואלה הופתעו מהגעת בני הזוג. הם תקפו את הגבר באמצעות לום ונמלטו מהמקום. כתוצאה מכך, הגבר נפצע באורח קשה מאוד בראשו, אך מת למרות מאמצי החייאה של פרמדיקים שהגיעו למקום.

באותו שבוע נרצח גבר בן 44 בביתו ביריות ביפו. הגבר, תושב העיר, השתייך לחמולה גדולה ומוכרת למשטרה. מחקירת האירוע עולה כי אלמוני נכנס לביתו של הגבר, במתחם פרדס דקה ביפו, וירה בו. הוא נפגע בראשו ומת בבית החולים וולפסון. הרקע לירי הוא ככל הנראה פלילי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully