וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנון: מעולם לא עשיתי דבר שיכול להוביל לרצח

החשוד בקשר לרצח בבר-נוער שב וטוען: אין לי קשר למעשה הנורא. הוא הודף את השמועות על הטרדות מיניות מצדו, ועל שידע שהרצח עומד להתבצע לכן נעדר מהמקום - "זו שטות מוחלטת"

צילום: דניאל בוק, טל אגנלנדר; עריכה: יותם בן-דוד

(גנון בצאתו מבית המשפט, היום)

כמה שעות לאחר ששוחרר למעצר בית, התייצב שאול גנון, החשוד בהקשר לפרשת הרצח בבר-נוער, לריאיון מול מצלמות הטלוויזיה וביקש שוב לטהר את שמו. "בשום שלב של החיים שלי לא עשיתי דבר שבחלומות הכי שחורים שלי יכולתי להניח שיוביל למעשה כזה. לא חשבתי שזה יכול להיות המניע", אמר גנון בריאיון לחדשות ערוץ 2. "במשך כמעט ארבע שנים עבדתי צמוד לחקירת המשטרה. הבאתי כמה שיותר פרטים, אירועים. כל בדל מידע או רמז שחשבתי שיכול להיות רלוונטי. גם אם היה אירוע כלשהו שלא ראיתי לנכון להזכיר אותו, סביר להניח שראיתי בו אירוע לא מספיק חשוב".

שאול גנון, החשוד בתקיפה מינית בפרשת הבר-נוער, משתחרר למעצר בית, יוני 2013. דניאל בוק
"יודע את האמת שלי", שאול גנון בצאתו מבית המשפט, היום/דניאל בוק

מקים ומנהל הבר-נוער לשעבר אמר כי הוא חושב על הקורבנות יום ולילה. "אני זה שזיהה את הגופות באותו הערב, ליוויתי את הפצועים בבתי החולים. זה לא משהו ששוכחים". גנון אמר כי הוא מנוע מלדבר על חקירת הרצח, אך טען כי אם יש הסתברות כי הוא היה היעד לרצח - כואב לו על כך שאחרים נפגעו במקומו. "זה נשמע מפגר אבל אני רק יכול להצטער שבמקום זה פגעו בחפים מפשע והרסו לכל כך הרבה אנשים את החיים". הוא הוסיף: "היו טענות מגוחכות ומנותקות מבסיס עובדתי - שכיבכול ידעתי על המניע, שידעתי שדבר כזה יכול להתבצע, שבכוונה לא הייתי באותו היום בבר-נוער - זו שטות מוחלטת!".

שאול גנון החשוד בתקיפת קטין בפרשת הבר-נוער יוצא מהדיון בהארכת מעצרו, 14 יוני 2014. דרור עינב
"חשוב לו לסיע לפתרון הפרשה הזאת שכואבת לו מאוד באופן אישי". גנון עם עורך דינו, רן אלון, היום/דרור עינב

בימים האחרונים החלו לצוץ תלונות נוספות על תקיפות מיניות של גנון, בין השאר של אישה שהייתה בעברה גבר, ואליהן הוא מתייחס בביטול, אך בעיקר בכאב. "הפרסומים היו מאוד מגמתיים עם אינטרסים של הכפשות, של חצאי אמיתות במקרה הטוב, ובמקרה הרע - השמצות חסרות בסיס. אם יש מישהו שחושב שעשיתי עבירה דומה הוא מוזמן להגיש תלונה במשטרה. שייחקר על זה", אמר. "אני את האמת שלי יודע", הדגיש. "לא עשיתי שום דבר לא למישהי ולא למישהו".

עורך דינו, רן אלון, התראיין גם הוא וחזר על טענותיו של גנון. "שאול לא היה קשור בכל דרך שהיא לפרשת הרצח בבר-נער, הוא לא סייע בשום דרך שהיא למעשה הנתעב הזה, לא לפני ולא אחרי. לא היה לו שום מושג שהמעשה הנורא הולך להתבצע ואם היה לו - הוא היה מדווח על כך למשטרה". עו"ד אלון התייחס להסכם שבית המשפט רקם עם גנון ואמר כי הסכמים שכאלה נחתמים עם מי שמעורב ברצח עצמו. עם זאת, הדגיש העו"ד כי אין לגנון קשר לרצח עצמו, "אך חשוב לו לסייע לפתרון הפרשה הזאת שכואבת לו מאוד באופן אישי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully