וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתלוננת נגד פעיל הקהילה הגאה: "השכיב אותי באלימות"

האישה, שהתראיינה לקול ישראל, אמרה כי נאלצה להיאבק עם פעיל הקהילה הגאה העצור בפרשת הבר-נוער שהטריד אותה והיה אגרסיבי כלפיה. מדוע לא פנתה למשטרה? "לא לוקחים ברצינות"

צילום: דניאל בוק, עריכה: יאיר דניאל

"הוא ניסה להפשיט אותי ולגעת באיבר המין שלי, הוא הוציא את איבר המין שלו. הייתי בהלם" – כך סיפרה היום (חמישי) אשה שהתלוננה במשטרה על הפעיל בקהילה הגאה החשוד בפרשת הרצח בבר-נוער בראיון לעדי מאירי בקול ישראל. האשה, שהייתה בעברה גבר ועברה ניתוח לשינוי מין אמרה כי המעשה התרחש ב-1997, ולדבריה הוא השאיר אותה המומה. "הוא ניסה להשכיב אותי לכיוון המיטה, באלימות. יכול להיות שהיה אגרסיבי קצת. אני אמרתי שאני לא מעוניינת", היא שחזרה. כשניסתה לברוח הוא צעק והתעצבן עליה, לדבריה.

הפעיל הידוע בקהילת הלהט"ב  החשוד בקשר לרצח בבר נוער, יוני 2013. דרור עינב
הפעיל בקהילה הגאה בבית המשפט/דרור עינב

אותה אשה הסבירה כי לא התלוננה במשטרה כי הרגישה שהם לא לוקחים ברצינות תלונות שכאלה, אך כן פנתה ליו"ר האגודה באותה תקופה ולחברת כנסת מסוימת. "התמונה הזאת חרוטה בי עד היום", אמרה. "אחת הסיבות שאני עושה את זה (חושפת את דבר ההטרדה) היא כי אולי יש אנשים שנפגעו פיזית מאותו אדם. חשוב לעכב אותו ולא לשחרר אותו כל כך מהר כי בעיניי הוא אלים. הוא מסוכן לציבור".

תלונה זו, שפורסמה לראשונה בקול ישראל, כמו גם תלונות נוספות אם יגיעו נגד הפעיל יקשו על ימ"ר תל אביב להפוך את החשוד לעד מדינה, כיוון שהחסינות שהמשטרה יכולה להציע לו קשורה אך ורק לתיק הבר-נוער - ולא מפני תלונות עתידיות. בצוות החקירה יודעים כי כתב אישום שיסתמך רק על עדות של עד המדינה היחיד עד כה בפרשה, הוא כתב אישום לא יציב, שכן עדות של עד מדינה היא ראייה שקל יהיה לצוות ההגנה לתקוף במהלך המשפט. לכן, במשטרה מפעילים לחץ הן על הפעיל בקהילה והן על יתר החשודים להודות או לקשור עצמם למעשים, או מקווים שמי מהם יעשה טעויות בחקירה. במשטרה גם בודקים באמצעים טכנולוגיים האם ניתן למקם את החשוד המרכזי ברצח, חגי פליסיאן, לקרבת הבר-נוער בעת הרצח.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully