וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש השב"כ היה מעורב בתאונת שרשרת בירושלים

2.6.2013 / 16:41

בתאונה בה היו מעורבים שמונה כלי רכב בדרך בגין, "האוטוסטרדה" הירושלמית, נפגע גם רכבו של ראש השב"כ יורם כהן. ארבעה בני אדם נפגעו קל בעוד כהן יצא ללא פגע

צילום: אורי דיויס – חדשות 24

ראש השב"כ יורם כהן היה מעורב היום (ראשון) בתאונת שרשרת בכביש בגין שבירושלים, אך הוא לא נפגע. בתאונה היו מעורבים שמונה כלי רכב. חובשים מתנדבים של איחוד הצלה העניקו טיפול לארבע נפגעים קל.

ראש השב"כ יורם כהן היה מעורב בתאונת שרשרת בכביש בגין שבירושלים. מאי 2013. אורי דיויס, חדשות 24
זירת התאונה/חדשות 24, אורי דיויס

משה לוי, חובש מתנדב של איחוד הצלה שהיה בין הראשונים להגיע לזירת התאונה אמר לוואלה! חדשות: "יצאנו (בעקבות קריאה על) תאונת דרכים רגילה, כמו כל תאונה. כשהגענו למקום ראינו מעורבות של שמונה כלי רכב. הרכב שנפגע באופן הקשה ביותר היה שלו (של ראש השב"כ יורם כהן – י.א). הבנו שמדובר היה באישיות. היו שם שני מאבטחים, אחד שלא יצא מהרכב והשני עמד ליד הדלת. ניגשתי אליהם ושאלתי אותם אם הם נפגעו והם אמרו לי שהכל בסדר. הם המתינו לרכב חילופי שהגיע והמשיכו הלאה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
ראש השב"כ יורם כהן היה מעורב בתאונת שרשרת בכביש בגין שבירושלים. מאי 2013. אורי דיויס, חדשות 24
מעורבות של שמונה כלי רכב/חדשות 24, אורי דיויס

בחודש אפריל האחרון הוגש לבית משפט השלום לתעבורה בתל אביב כתב אישום נגד נהגו של מפכ"ל המשטרה, רב-ניצב יוחנן דנינו, שדרס נהג קטנוע כחודשיים קודם לכן בדרום תל אביב. כתב האישום ייחס לנהג עבירות של אי ציות לרמזור אדום ונהיגה בקלות ראש. העובדה שהנהג עבר באדום נחשפה לראשונה בוואלה! חדשות, בסרטון ממצלמת אבטחה שתיעדה את התאונה. בעקבות החשיפה הועבר הנהג הוותיק של המפכ"ל מתפקידו, והוא משרת במשמר הגבול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully