וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר ועד עובדי נמל חיפה: "לא אכפת לי שהציבור כועס"

בריאיון ששודר בתוכנית "לילה כלכלי" בערוץ 10 הגיב מאיר תורג'מן לביקורת נוכח נתוני השכר בנמל ואמר: "לא לקחנו שקל שלא מגיע לנו". על הקמת נמל פרטי הוסיף: "זה לא יהיה"

צילום: באדיבות ערוץ 10

עולה להתקפה: יו"ר ועד עובדי נמל חיפה, מאיר תורג'מן, הגיב אמש (ראשון) לביקורת הציבורית הגואה על שכר העובדים בנמל, בייחוד לנוכח טבלת שכר העובדים שפורסמה שלשום, וחשפה את נתוני השכר הגבוהים שלהם. "ממש לא אכפת לי שהציבור כועס עליי. אני לא משרת את הציבור", טען תורג'מן בראיון לתכנית "לילה כלכלי" בערוץ 10. לדבריו, "המשכורות שהוצגו אינן נכונות ולא קרובות למציאות, אפילו לא חצי ממה שהציגו. זה נתון שקרי. אני מוכן להציג כל נתון במשכורות".

הוא הוסיף כי חרף הטענות על חגיגות שכר, "כל ההסכמים שלנו שנחתמו נחתמו מול האוצר. אף פעם לא לקחנו שקל שלא מגיע לנו. אני מגן על זכויות העובדים שלי ואני מאמין במה שאני עושה". בנוסף, התייחס תורג'מן לכוונת הממשלה לערוך רפורמה כוללת בנמלי הים בישראל, ובפרט לכוונה להקים נמל פרטי שיתחרה במונופול של הנמלים הקיימים באשדוד וחיפה. לטענתו, "לא יהיה נמל פרטי". כמו כן, תקף תורג'מן את כלי התקשורת במדינה וטען כי "התקשורת משתתפת בהסתה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אני מגן על זכויות העובדים שלי ואני מאמין במה שאני עושה". נמל חיפה/מערכת וואלה!, צילום מסך

על הביקורת שהפנה נגדו שלשום בערוץ 2 המנכ"ל לשעבר של הנמל, עמוס עוזאני, שטען כי הוועד הוא המנהל האמיתי של הנמל, אמר תורג'מן כי "כשהוא היה המנכ"ל הוא חתם איתי על ההסכם שהוא מדבר עליו". לטענתו, "כמה אחים דודים וקרבת משפחה של עמוס עוזאני עובדים ברכבת ובנמל חיפה? רק בנמל חיפה עובדים שני בני משפחת עוזאני. איך בכלל נותנים דוגמה את עמוס עוזאני שהכניס לרכבת ולנמל חיפה קרבה משפחתית? אלה שמבקרים צריכים לראות את הדבשת של עצמם".

טבלת שכר עובדי נמל חיפה, שפורסמה שלשום לראשונה בחדשות 2, חשפה את חגיגת השכר המופרזת בנמל חיפה. על פי הטבלה, משכורתו של נתב בנמל עומדת על 56 אלף שקלים, עובד תפעול מקבל 50 אלף שקלים, מנהלים מקבלים 38 אלף שקלים, הסבלים מרוויחים 31 אלף שקלים ועובדי מינהלת פקידים ומזכירות נאלצים להסתפק ב-22 אלף שקלים. כמעט פי שלושה מהשכר הממוצע במשק.

שר הכלכלה, נפתלי בנט, הביע תמיכה ביום חמישי האחרון בכוונת הממשלה לבצע רפורמה מקיפה בנמלי הים בישראל, וקרא תיגר על המונופול שלהם. בעקבות כוונת הממונה על ההגבלים העסקיים להכריז על נמלי הים בחיפה ובאשדוד כקבוצות ריכוז, אמר בנט כי זהו "צעד קטן ברפורמה בנמלים וצעד גדול לתחרות בישראל". לדבריו, "החברות המפעילות כיום את הנמלים לא יוכלו להפעיל נמל חדש או רציף חדש בנמלים הקיימים, או במילים אחרות — תיווצר תחרות בנמלים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

לקריאה נוספת:
נמל חיפה מושבת: המו"מ בין הצדדים התפוצץ

(עדכון ראשון: 22:31)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully