וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותקף על ידי פיטבול בחוף הים: "הבעלים בעט בפני"

רמי שני

28.4.2013 / 1:34

אב ובתו שהותקפו בצהריים בחוף באשדוד נפצעו באורח קל ובינוני מנשיכת הכלבה, שאחזקתה מוגבלת בתנאים חמורים. בעלי הכלבה תקף את האב ונמלט. "להוציא את גידולם אל מחוץ לחוק"

"ישבנו בחוף הים על מחצלת עם הכלבה הכנענית שלנו, כשהיא קשורה לרגל שלי. בעוד אנו יושבים, הגיחה כלבת פיטבול מאחור, התחילה לרחרח את הכלבה שלנו ומיד התחילה לתקוף אותה. היא נעצה שינים באחוריה וניערה אותה", כך סיפר אמש (שבת) חזי זקן, שננשך בצהרים על ידי כלבת פיטבול, שאחזקתה מוגבלת בתנאים חמורים במיוחד.

כלב פיטבול נשך בת 13 בבאר שבע. AP
"הייתה ללא רצועה ללא מחסום". כלב מסוג פיטבול/AP

"התנפלתי על התוקפת והצלחתי לשחרר אותה מאחיזתה בכלבה שלי. בתוך כך, כשאני עם כל משקל גופי עליה, מחליט הבעלים שהגיע מאחור, לתת לי בעיטה לפנים. הבעיטה גרמה לי לאבד את האחיזה בפיטבול והיא נעצה שוב שינים בכלבה שלי. הייתי בהלם אבל התעסקנו בלשחרר את הכלבה. היא הייתה ללא רצועה ללא מחסום. תוך כדי, ננשכה הבת שלי בידה והיא זקוקה לאשפוז".

נשיכתה של הפיטבול בידה של עדי בת ה-17, ביתו של חזי, חשפה את עצם היד שלה. לאחר שבעלי הפיטבול והכלבה נמלטו מהחוף, הגיעו אל חזי וביתו צוות של מגן דוד אדום, שטיפל בהם ופינה אותם במצב קל עד בינוני לבית החולים תל השומר. הכלבה הכנענית שלהם נלקחה לבדיקת ווטרינר: "היא קצת בטראומה עוד, כי על כלבים הדבר הזה משפיע מאוד" סיפר חזי. בשעות הערב הם עדיין היו בבית החולים, בגלל הפציעות שספגו משיניה וציפורניה של כלבת הפיטבול. "אני מקווה לטוב ושאולי המקרה הזה יוצף ויביא לשינוי החוק הקיים בעניין החזקת כלבים כאלה. צריך להוציא את גידולם אל מחוץ לחוק".

בעל הכלבה נעצר לחקירה לאחר מרדף וסריקות של המשטרה. הוא יובא מחר בפני שופט בית משפט שלום באשקלון לדיון בהארכת מעצרו. לפני כשבוע, השתחררה מבית החולים סורוקה בבאר שבע נערה בת 13, שננשכה בפי כלב פיטבול בעיר. הכלב קרע חלקים מעור פניה, חזה וידיה. הנערה סיפרה כי עם שחרורה מאשפוז, תמשיך לשחק כדורגל והנשיכה לא תשפיע עליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully