וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לפגע וברח בתל אביב: גבר ואישה נפצעו קשה

13.4.2013 / 0:32

המשטרה עצרה כמה צעירים בחשד שהיו מעורבים בתאונה. על פי החשד, בעת מעצרם ניסו להעלים ראיות. הפצועים, כבני 40, פונו לבית החולים איכילוב כשהם סובלים מפגיעות ראש

גבר בשנות ה-40 לחייו נפצע אמש (שישי) באורח קשה ואישה כבת 40 נפצעה באורח בינוני-קשה מפגיעת מכונית ברחוב יפת ביפו. פרמדיקים של מגן דוד אדום העניקו לנפגעים טיפול רפואי ופינו אותם – הגבר עם פגיעת ראש ובמצב לא יציב והאישה עם פגיעת ראש ובהכרה מעורפלת - לבית החולים איכילוב בתל אביב. הנהג הפוגע נמלט, על פי החשד, ברכב מסוג מאזדה מזירת התאונה - לא לפני שפגע במכונית אחרת שהגיעה ממולו.

תאונת פגע וברח ברחוב יפת, יפו, 12.4.13. דרור עינב
הנהג הפוגע נמלט, על פי החשד, ברכב מסוג מאזדה. כוח משטרה בזירת התאונה ברחוב יפת ביפו, הערב/דרור עינב

הלילה נעצרו כמה צעירים תושבי יפו בחשד שהיו מוערבים בתאונה או שנכחו ברכב שפגע בשני הולכי רגל. בלשי היחידה המרכזית של אגף התנועה מחוז תל אביב עצרו אותם בחניית בית פלט ביפו. על פי החשד, הם ניסו להעלים ראיות מהרכב בשעה שנתפסו ונלקחו לחקירה. המשטרה תבדוק את מידת מעורבות החשודים בשעת התאונה.

דובר מד"א, זכי הלר, סיפר בשיחה עם וואלה! חדשות כי "קצת אחרי השעה 22:00 קיבלנו קריאה על שני הולכי רגל שנפגעו ברחוב יפת ביפו. למקום נשלחו שתי ניידות טיפול נמרץ ואמבולנס. כשהגיעו הפרמדקים, הם הבחינו על הכביש בגבר בשנות ה-40 לחייו ובמרחק מטרים ספורים ממנו באישה גם היא בשנות ה-40 לחייה. הגבר היה מחוסר הכרה עם פגיעת ראש והאישה בהכרה מעורפלת. הפרמדיקים העניקו טיפול ראשוני לפצוע, הרדימו והנשימו אותו ופינו את השניים לאיכילוב".

תאונת פגע וברח ברחוב יפת, יפו, 12.4.13. דרור עינב
זירת התאונה, הערב/דרור עינב

מקום התאונה

בשבוע שעבר נמצא יוסף רובינשטיין, תושב הרצליה בן 90, כשהוא מוטל על הכביש בפינת הרחובות ויצמן והרב קוק בעיר. צוות מגן דוד אדום שהגיע למקום ביצע בו פעולות החייאה, אך נאלץ לקבוע את מותו לאחר זמן קצר. בני משפחתו של ההרוג הגיעו למקום וזיהו את יקירם, שעל פי החשד, נפגע על ידי נהג משאית שנמלט מהמקום. זמן קצר לאחר התאונה הגיעו למקום בני משפחתו של ההרוג, וזיהו את יקירם. "בסביבות השעה 6:40 אבא שלי התקשר אליי בדמעות וסיפר לי שקרה אסון, סבא נהרג", סיפרה לוואלה! חדשות נכדת ההרוג. "הוא היה בן 90 אבל היה מאד מאד צלול. הוא יצא להליכת הבוקר היומית שלו עם שתי נשים שמתלוות אליו. הן בדיוק הלכו לקנות משהו בקיוסק הסמוך ואז הוא נפגע. הוא היה מלא שמחת חיים", סיפרה הנכדה.

תאונת פגע וברח ברחוב יפת, יפו, 12.4.13. דרור עינב
זירת התאונה, הערב/דרור עינב

מאוחר יותר עצרה המשטרה את נהג המשאית החשוד בדריסה, אשר טען כי לא חש בשום פגיעה במהלך נסיעתו בשעות הבוקר המוקדמות. במשטרה מדגישים כי מדובר בחשוד המרכזי בדריסה, שגם שיחזר את התאונה, ואולם לא שוללים את האפשרות כי הנהג, בן 60 מהרצליה, אכן לא הבחין שפגע ברובינשטיין.

עדכון ראשון 22:36

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully