וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: האישה מבאר שבע נרצחה על ידי בני משפחתה

רמי שני

9.4.2013 / 22:00

בתה של האישה בת ה-75 היא זו שהודיעה למשטרה על מציאת גופת אמה - אך שעות מאוחר יותר היא כבר עוכבה לחקירה יחד עם בעלה, בחשד למעורבות בתקיפה. "שמעו משם צעקות ועימותים"

צילום: שי מכלוף עריכה: טל רזניק

מתגבר החשד שהרצח בבאר שבע אירע בשל סכסוך משפחתי. גופתה של האישה בת ה-75 נמצאה אחר הצהריים על ידי בתה ונכדיה כשהיא דקורה בצווארה. אלא שהערב (שלישי) עוכבה אותה בת, יחד עם בעלה, בחשד שהם מעורבים בדקירה הקטלנית. חקירת האירוע הוטלה על ימ"ר נגב.

גופת האישה התגלתה כאמור אחר הצהריים על ידי בני המשפחה המתגוררים ביחידת הדיור הצמודה לביתה של הקשישה. היא הייתה מוטלת בכניסה לבית, ללא רוח חיים כשהיא מתבוססת בדמה. למקום הגיעו כוחות של המשטרה וחוקרי מז"פ - וזירת האירוע הוגדרה על ידם כזירה שותקת, שכן היו בה ממצאים מעטים. הכלי החד שעמו בוצעה התקיפה הקטלנית לא נמצא בחיפוש הראשוני, ולא נראה שהבית נפרץ. כמו כן, לא אותרו עדויות ברורות שילמדו כי התחולל מאבק בין הקשישה לבין מי שלכאורה תקף אותה. בנוסף, נמצא כי לא היה ניסיון לכאורה לבצע תקיפה מינית.

החוקרים, שבודקים את כל הממצאים - אלה הגלויים לעין, וגם אלה שאינם, טוענים כי מי שנכנס לדירה, ידע ככל הנראה איך לעשות זאת. מסיבה זו עלה החשד כי מי שעומד מאחורי התקיפה הוא כנראה בן משפחה. בשלב זה לא ניתן לקבוע באופן ברור כיצד בוצעה הדקירה הקטלנית, אך אחת ההערכות היא כי הדוקר הפתיע את האישה מאחור. לפיכך - האירוע נחקר בשלב זה כמקרה רצח.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ניידת זיהוי פלילי בזירת הרצח/מערכת וואלה!, צילום מסך

"ראיתי אותה פעמים רבות הולכת למכולת" סיפרה שכנה, "תמיד היא מטופחת ולבושה נאה. היא דיברה איתי כמה פעמים. סיפרה על געגועיה לבתה שנהרגה בתאונת דרכים, ועל כך שנותרה עם בת אחת בלבד. יחד עם זאת, היא הייתה מספרת לי לפעמים דברים מצחיקים. בהחלט אישה נחמדה". אלא שהממצאים הראשוניים, מצביעים על התנהלות בעייתית של האישה, שנבעו ככל הנראה מבעיות רפואיות מהן סבלה. שכנים אחרים סיפרו על צעקות שבקעו לעתים מהבית, ועל עימותים מילוליים עם בני משפחתה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"צעקות בקעו מהבית". סקרנים מתגודדים מחוץ לדירת הקשישה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"צוות של מגן דוד אדום שהזעקנו, קבע את מותה של האישה ומרגע זה הפעלנו כוחות מקצועיים כמו מעבדה ניידת לזיהוי פלילי, כדי להבין מה קרה בבית", סיפר מוקדם יותר מפקד משטרת באר שבע, ניצב משנה תומר בדש. אנשי מגן דוד אדום שהגיעו אל הזירה, גילו גופה שהייתה מוטלת מספר שעות: "היה נראה כאילו היא ככה כבר זמן רב", סיפר הפרמדיק כפיר בוטנר, איש מגן דוד אדום. המשטרה הוציאה צו איסור פרסום על פרטי החקירה ופרטי המעורבים, ועל כן טרם הותר לפרסם את שמה של הנרצחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully