וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצילומי סרטון לבר מצווה: בן 13 נפצע קשה בהתהפכות טרקטורון

27.3.2013 / 17:43

הנער נפגע בראשו בדיונות הסמוכות ליבנה, בעוד שהנהג הפוגע נמלט, אותר ונלקח לתשאול במשטרה. מסוק פינה את הפצוע לבית החולים שיבא. 5 נהרגו היום בתאונות דרכים ברחבי הארץ

צילום: רומן ואינר, עריכה: רן מנחם

(צפו בתיעוד התאונה בסמוך לקריית גת)

נער בן 13 נפצע היום (רביעי) באורח קשה בהתהפכות טרקטורון בדיונות הסמוכות ליבנה. צוותי מגן דוד אדום שהוזעקו למקום העניקו טיפול לנער, הסובל מפגיעת ראש, ופינו אותו במסוק לבית החולים שיבא בתל השומר. מחקירה ראשונית של האירוע עולה כי במקום צולם סרטון לרגל בר המצווה של הנער שנפצע. עוד עולה כי בטרקטורון נהג צעיר בן 21 מיבנה, שאיבד שליטה ופגע בבן ה-13 - ונמלט מהמקום. לאחר שכוח משטרה איתר אותו, הוא נעצר ונלקח לתשאול.

צעיר מכפר כנא נפצע לאחר שנפל מטרקטורון. פאנט
הנער התהפך בדיונות ליד יבנה/פאנט

היום הראשון של חול המועד פסח נפתח בצורה קטלנית בכבישי הארץ: אישה נהרגה הבוקר תאונת דרכים קשה שאירעה דרומית לצומת הנגב, ונהג רכב פרטי נהרג בהתנגשות בנצרת. מאוחר יותר נאלצו צוותי מד"א לקבוע את מותה של אישה כבת 50, שנפצעה בתאונה ליד קריית גת.

מפרטים ראשונים לגבי התאונה שאירעה בדרום הארץ, עולה כי היו מעורבים בה שלושה כלי רכב. פרמדיקים של מד"א הגיעו לזירה שבכביש 40, ונאלצו לקבוע את מותה של אחת הפצועות. פצועה נוספת מתה מפצעיה הערב בבית החולים סורוקה בבאר שבע. נוסף להן, אדם שנפצע באורח קשה נלכד באחת המכונית שהיו מעורבות בתאונה - וצוותים של לוחמי האש חילצו אותו. בתאונה נפצעו אדם נוסף באורח קשה ושלושה באורח בינוני. בין הנפגעים גם ארבעה ילדים. המשטרה חוקרת את נסיבות התאונה, והממצאים הראשונים מראים כי נהגת כבת 30 סטתה מנתיבה בקטע שבין צומת הנגב למשאבי שדה, וכתוצאה מכך התנגשה עם רכב שבא ממול.

תאונות קטלניות גם בנצרת וליד קריית גת

במקביל, אירעה תאונה קטלנית נוספת בנצרת. נהג רכב פרטי בשנות ה-40 לחייו התנגש ברכב מסחרי סמוך לצומת המוסכים שכביש 60 - ולאחר מכן פגע בעמוד. מותו של האיש נקבע כבר בזירה. מד"א פינה מהמקום אישה כבת 35 שנפצעה באורח בינוני לבית החולים האיטלקי בעיר. בוחני התנועה של המשטרה הגיעו למקום בניסיון לברר מה הוביל לתוצאה הקשה.

תאונת דרכים קטלנית בכביש 40 ליד קרית גת, מרץ 2013. שי מכלוף
בת 50 נהרגה מפגיעת משאית. זירת התאונה ליד קריית גת/שי מכלוף

שעתיים מאוחר יותר נרשמה תאונה קטלנית נוספת, הפעם באזור קריית גת. משאית שנעה על כביש 40 פגעה ברכב פרטי בצומת אבן שמואל. צוות של מד"א העניק טיפול רפואי ראשוני לנפגעים, וביצע פעולות החייאה באישה בשנות ה-50 לחייה. חרף מאמצי ההחייאה, מותה נקבע במקום. בתאונה נפצעו שני בני אדם נוספים באורח קל.

כמו כן, בתאונת פגע וברח נפצעו הערב שלושה בני אדם באורח קל-בינוני, מפגיעת מכונית ברחוב התלמוד בבאר שבע. המשטרה חושדת כי נהג המכונית הפוגעת הפקיר את הפצועים ונמלט מהמקום. שוטרים עורכים סריקות אחר החשוד במעשה.

באגף התנועה של המשטרה אמרו כי שלוש התאונות הקטלניות התרחשו בשל הגורם האנושי. "אגף התנועה קורא לציבור הנהגים לגלות אחריות ולהקפיד על ההתנהגות בזמן האחיזה בהגה", נמסר.

  • עוד באותו נושא:
  • טרקטורון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully