וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנרצחת בפתח תקווה מובאת למנוחות: לא אראך לעולם

27.3.2013 / 16:35

אמה של האישה בת ה-43, שלפי החשד נרצחה ברכבה בידי בעלה ולעיני בתה, התייפחה בהלוויה. מעצרו של הבעל הוארך היום בעשרה ימים. "כולנו צריכים לבכות במקרה שאדם נוטל חיים"

צילום: דניאל בוק, עריכה: גדי וינסטוק

בבית העלמין בראש העין הובאה למנוחות היום (רביעי) תושבת העיר בת ה-43 שלפי החשד נרצחה אמש בידי בעלה ברכבם, לעיני בתם, בצומת עין גנים בפתח תקווה. "לא אראה אותך לעולם", זעקה אמה של הנרצחת בדרכה האחרונה של בתה. "לא רק האם בוכה על ילדיה, כולם צריכים לבכות על שהגענו למצב שבו אדם נוטל חיים", אמר רב המקורב למשפחה.

הלווייתה של האישה אשר נרצחה אמש על ידי בעלה, מרץ 2013. דרור עינב
"כולם צריכים לבכות על שהגענו למצב שבו אדם נוטל חיים". ההלוויה, היום/דרור עינב

פרקליטו של החשוד ברצח, מאבטח בן 52, טען היום כי בתם בת ה-14 של בני הזוג לא הייתה בכלי הרכב בזמן הרצח. מעצרו של הבעל הוארך היום בעשרה ימים בבית משפט השלום בפתח תקווה. "האם נהרגה כתוצאה מתאונת נשק ולא בכוונת מכוון", אמר היום עו"ד אבי חימי לוואלה! חדשות. "נפגשתי אמש עם החשוד, אשר הביע בפני כי מדובר היה בפליטת כדור מנשקו", הוסיף. לדבריו, החשוד עבד כמאבטח בבית ספר ולכן האקדח שברשותו היה ברשיון. חימי הוסיף כי למיטב הבנתו, בתם של בני הזוג לא הייתה עדה לירי, זאת על אף הפרסומים הגורסים אחרת. "הילדה לא הייתה ברכב בזמן האירוע משום שהוריה ביקשו ממנה לצאת מן המכונית כדי שיוכלו לשוחח בארבע עיניים", טען עו"ד חימי.

בנוגע ליחסים בין בני הזוג, אמר חימי כי היו ביניהם חילוקי דעות ומשא ומתן לגבי פרידה - אך כי מרשו מעולם לא נהג באלימות. "אני סומך על כך שהמשטרה תבדוק את גרסתו של החשוד. ככל שאני מבין מדובר בתאונה טרגית ומצערת".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

"זה היה רצח בקור רוח"

קרוב משפחה של האישה שנרצחה סיפר היום לוואלה! חדשות על השתלשלות האירועים שקדמה למקרה הטרגי, וסתר את טענת החשוד שלפיה מדובר בפליטת כדור. לדבריו, בני הזוג המתגוררים בראש העין הגיעו במכוניתם לפתח תקווה עם שתי בנותיהם בנות ה-18 וה-14. שם, הם הורידו את האחות בת ה-18, ואז התחילו בנסיעה בחזרה לביתם עם האחות הצעירה. במהלך הדרך, העיד, "קרה מה שקרה".

הלווייתה של האישה אשר נרצחה אמש על ידי בעלה, מרץ 2013. דרור עינב
מעצרו של הבעל הוארך ב-10 ימים. משתתפים בהלוויה, היום/דרור עינב

לפי הממצאים מהזירה, האישה נורתה משני כדורים - ולטענת קרוב המשפחה הדבר מעיד כי זה היה רצח בכוונה תחילה. "הוא ירה בה פעם אחת ואז הוא עשה לה וידוא הריגה, זה היה רצח בקור רוח. אחרי שהוא הרג אותה הוא התקשר למשטרה", אמר. על הנרצחת סיפר: "היא הייתה אישה טובה ואינטליגנטית אשר ניהלה מחלקה בסניף בנק". לדבריו, לא היה ידוע על אלימות בין בני הזוג. "הם היו בהליכי גירושין, אבל לא משהו חריג, כמו כל זוג אחר". הוא הוסיף כי בת ה-14 תועבר לחזקת בני משפחה אחרים. "מדובר במשפחה חזקה, אנחנו נדאג לה", אמר, והוסיף כי לבני הזוג גם בן נוסף בן 20.

הלווייתה של האישה אשר נרצחה אמש על ידי בעלה, מרץ 2013. דרור עינב
קברה של הנרצחת/דרור עינב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully