וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: גבר ירה בבת זוגו במכוניתם בפתח תקווה

27.3.2013 / 0:15

צוותי מד"א שהוזעקו לצומת עין גנים בעיר קבעו את מותה של האישה, בת 43. המשטרה חושדת כי בן זוגה, העובד כמאבטח, שלף אקדח במהלך ויכוח ביניהם וירה בה לעיני בתם בת ה-14

צילום: דניאל בוק, עריכה: מיכאל ברגמן

אישה בת 43 נמצאה אמש (שלישי) כשהיא ירויה בראשה לצד מכוניתה בצומת עין גנים בפתח תקווה. צוותי מגן דוד אדום ממרחב ירקון שהוזעקו למקום ביצעו בה פעולות החייאה, אך לאחר זמן קצר נאלצו לקבוע את מותה. המשטרה חושדת כי בן זוגה של האישה, בן 52, שהיה עמה במכונית, ירה בה במהלך ויכוח שהתפתח בין השניים לעיני בתם בת ה-14 תוך כדי נסיעה.

גבר חשוד שירה באשתו ברכבם בפתח תקווה. מור שאולי
פינוי גופת האישה מהזירה בפתח תקווה/מור שאולי

החשוד, העובד כמאבטח במוסד חינוכי בפתח תקווה ומחזיק את כלי הנשק ברישיון, התקשר למוקד 100 של המשטרה והודיע על המעשה. שוטרים שהגיעו למקום עצרו אותו, והוא הועבר לחקירה בתחנת משטרה. לא ידוע על תלונות קודמות על אירועים חריגים או על אלימות מצד הבעל.

אחד מצוותי החירום שהגיע למקום סיפר כי הילדה תיארה שהוריה ניהלו ויכוח סוער בנוגע להליך הגירושין ביניהם, שבמהלכו הוויכוח תפס אביה את אמה בשיער, הצמיד אליה את האקדח וירה בה שני כדורים.

ישראל גולסקי, מפקד זק"א פתח תקווה שהגיע למקום, סיפר לוואלה! חדשות: "מדובר בזירה קשה מאוד. זו הפעם ראשונה שאני נתקל באירוע כל כך קשה. האישה נורתה מטווח אפס, והרכב מלא בממצאים. המתנדבים החלו לסרוק את הרכב ואת סביבתו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
גבר חשוד שירה באשתו ברכבם בפתח תקווה. מור שאולי
גבר חשוד שירה באשתו ברכבם בפתח תקווה/מור שאולי

שלשום הוגש לבית המשפט המחוזי בלוד כתב אישום נגד פיליפ צ'רנומורץ, תושב נתניה בן 83, בגין רצח אשתו רוזה לפני כשבועיים וחצי. על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עורכת דין אפרת פאר-גרונדלנד מפרקליטות מחוז מרכז, צ'רנומורץ, שבמשך שנים חשד שאשתו בוגדת בו, נטל סכין מטבח, הפיל את המנוחה ודקר אותה כמה פעמים. לאחר מכן, החביא את הסכין במכונת הכביסה, ניתק את כבל הטלפון והחליף בחדר השינה את בגדיו המגואלים בדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully