וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם התאומים שטולטלו: בעלי נענע הבן בחוסר סבלנות

גלעד גרוסמן

19.3.2013 / 11:30

במהלך עדותה סיפרה האם כי בעלה, שנאשם בהריגת בנו, "היה חסר סבלנות כי הוא ידע שהוא לא נרגע אצלו". לדבריה, מספר פעמים מסר לה אותו בחוזקה, למרות שהעירה לו על כך

צילום: אבי כהן, עריכה: גדי וינסטוק, מיכאל ברגמן

"נכנסתי לדירה וראיתי את בעלי מחזיק את הבן שלנו. הראש שלו היה שמוט לאחור, ובעלי קרא בשמו של הילד", כך העידה הבוקר (שלישי) אמם של התאומים, אשר אחד מהם מת, עם תחילת שלב העדויות במשפטו של בעלה, אביהם, הנאשם בהריגת בנו. על בנה המנוח אמרה כי "הוא היה ילד מקסים". היא הוסיפה שכאשר בכה, אביו היה מתקשה להרגיע אותו. "היה לו בכי מאוד חזק", אמרה על סף דמעות. גם האב התקשה לשמוע את הדברים. היא הוסיפה שהאב היה מנענע את הבן בניסיון להרגיעו, והיא היתה מעירה לו על כך. "הוא היה חסר סבלנות כי הוא ידע שהוא לא נרגע אצלו", העידה. לדבריה, מספר פעמים הוא מסר לה את הבן בחוזקה. היא הוסיפה שהוא לא נהג כך עם בתם.

מענה לכתב האישום נגד האב אשר טלטל את התאומים שלו, בית המשפט המחוזי בת"א,  ינואר 2013. יותם רונן
"הוא היה חסר סבלנות". האב המואשם בהרג בנו/יותם רונן

האם סיפרה כי הכירה את בעלה באוגוסט 2007 במסיבה. "מהר מאוד עברנו לגור ביחד", העידה. פחות משנתיים לאחר שהכירו נישאו השניים. היא נכנסה להריון בעקבות הפריה, ונולדו התאומים. "היינו משפחה מאושרת של ארבעה", אמרה. היא סיפרה שהאב עזר בכל הקשור לגידול הילדים. "אם זה להחליף, לחתל, הכל", אמרה. היא סיפרה עוד כי היו לא מעט מקרים שבעלה נותר לבדו עם הפעוטות. עוד עלה בדיון, כי האם ביקרה בטיפת חלב עם התאומים 27 פעמים בארבעה חודשים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

"בבית החולים היה לי שחור בעיניים"

על בתה סיפרה שהיום היא ילדה בריאה, שהולכת ומדברת. כיום היא גם החלה במתן חיסונים לבתה, לאחר שכאשר נולדו הם לא חוסנו, בשל התנגדות האב. "בזמן האחרון הוא לוחץ עליי שאחסן אותה. זה מאוד מפתיע אותי", אמרה האם. האם העידה כי בלילה לפני האירוע שהוביל לאשפוזם של הפעוטות, הבת חלתה והקיאה. בבוקר היא ביקרה אצל רופאת ילדים. בצהריים, לאחר שהילדים אכלו, היא הלכה לישון והבעל נשאר עם הילדים. כשהיא התעוררה, הבן בכה והיא הרגיעה אותו. לאחר מכן יצאה מהדירה לעשן סיגריה. אחרי כמה דקות חזרה לדירה. בשלב זה התקשתה האם להעיד וביקשה לשבת. היא סיפרה שכאשר ראתה את בנה, מיהרה אליו, ולאחר מכן רצה אל השכנים כדי לבקש עזרה.

השניים נסעו יחד עם הבן לבית החולים, המשיכה להעיד, "כשהגענו לשם היה לי שחור בעיניים. לקחו אותו לחדר והשאירו אותנו בחוץ. זה נראה כמו נצח. כל הזמן רופאים נכנסו ויצאו", העידה. בשלב מסוים, סיפרה האם, ביקשה אחת הרופאות שיביאו גם את בתם. עוד סיפרה, שבעלה סיפר לה כשהיו בבית החולים כי בזמן ששטף כלים שמע את הבן בוכה, ניגש אליו ומצא אותו במצב אפטי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ביקשה סליחה מבנה על שלא שמרה עליו, לדבריה. האם והתאומים/מערכת וואלה!, צילום מסך

האם דחתה מספר מטענותיו של האב בחקירה במשטרה. לגבי הטיפול בילדים בעת שישנה, לדבריה, לא ייתכן שהילדים ישבו במשך שעתיים בטרמפולינות שלהן ולא בכו ולא התלוננו. על הבן אמרה שכדי להירגע "הוא צריך ידיים".

בבית החולים עלה לראשונה החשד שהתאומים עברו התעללות. "לא הבנו מה רוצים מאתנו. זה בכלל לא היה בראש שלנו המשטרה. רק רציתי לעלות ולראות את הבן שלי", העידה. היא הוסיפה שבהמשך החלו להתברר הטענות בדבר התעללות. האם סיפרה כי ביקשה סליחה מבנה לאחר מותו, מכיוון שלא שמרה עליו, לדבריה.

בחודש אוגוסט הודיעה הפרקליטות לפרקליטו של האב דאז, עו"ד ציון אמיר, על הכוונה להגיש כתב אישום בגין הריגה נגד אביו של הפעוט שמת זמן קצר לאחר שאושפז, בכפוף לשימוע. בפרקליטות מחוז תל אביב המתינו לקבלת חוות דעת רפואיות חיצוניות בניסיון להגיע למסקנה האם מות הפעוט נגרם כתוצאה מטלטולו או ממחלה. בעקבות קבלתן של חוות הדעת התגבשה בפרקליטות ההחלטה על הגשת כתב אישום בגין הריגה, אולם זאת רק לאחר שייערך שימוע לאב. הפרקליטות גם הודיעה על סגירת התיק כנגד אמם של התאומים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully