וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסון בדרום: עובד נקבר תחת ערימת מזון פרות - ומת

רמי שני

6.3.2013 / 3:14

נהג המשאית, כבן 50, ניסה להחיש את פריקת מזון הפרות בקבוצת יבנה, ונקבר כשכמות אדירה של תערובת נשפכה במהירות. הוא חולץ בתום מאמצים רבים, אך כעבור זמן קצר נקבע מותו

נהג משאית בשנות ה-50 לחייו, עובד מרכז מזון בקבוצת יבנה שבדרום, נהרג אמש (שלישי) כשנקבר תחת ערימה של תערובת מזון לפרות שנשפכה ממשאית. ככל הנראה, התקרית אירעה כאשר הוא ניסה להחיש את קצב פריקת התערובת מתא המטען של המשאית. הוא עמד מאחורי הארגז בעת התרוממותו ונקבר כשכמות אדירה של חומר נשפכה ממנו במהירות. עובדי המקום ניסו לחלץ אותו באמצעות טרקטור המצויד בכף, ובמקביל הוזעקו למקום אנשי מגן דוד אדום.

פרות ברפת. שי מכלוף
מסתמן כי התקרית אירעה כאשר העובד ניסה להחיש את קצב הפריקה. רפת/שי מכלוף

לאחר שחולץ במאמצים רבים מתחת לערימת המזון, החל הצוות הרפואי במאמצי החייאה באיש, שהיה מחוסר הכרה וללא דופק ונשימה. זמן קצר אחר כך נאלץ רופא לקבוע את מותו. אריק מארק וגיא אטלי, פרמדיקים מתחנת אשדוד, סיפרו לוואלה! חדשות: "הגענו וראינו אדם שהיה עדיין בחלקו קבור תחת ערימת תערובת, ורק פלג גופו העליון היה חשוף. עובדי המקום החלו לבצע בו פעולות החייאה תוך כדי חפירת החומר כדי לחלץ אותו. המשכנו את פעולות ההחייאה וניסינו לייצב את מצבו. אחרי כחצי שעה של נסיונות, נאלץ הרופא שהיה איתנו לקבוע את מותו".

חקירת נסיבות המקרה הועברה לחוקרי משרד התעסוקה, המסחר והתעשייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully