וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היום יוכיח הדי.אן.איי: זו מי שנעדרת כבר 19 שנה?

26.2.2013 / 0:00

במשטרה דרוכים לראות את תוצאות בדיקת המעבדה, שיבדקו האם צעירה מאשדוד היא אלכסנדרה ברנדט, כפי שטוענת אמה. ביחידה המרכזית של מחוז תל אביב מעריכים כי הסיכוי לכך נמוך

סוף לתעלומה? הבוקר (שלישי) צפויות להתקבל תוצאות בדיקת ה-DNA של הצעירה החרדית מאשדוד, אשר נבחנת האפשרות כי היא אלכסנדרה ברנדט, שנעדרת כבר 19 שנים, מאז שהייתה בת עשר. גורמים במשטרה מעריכים כי הסיכוי לכך נמוך, אך רק אנשי המעבדה לזיהוי פלילי הם שייתנו את התשובה הסופית – האם נמצאה הילדה שנעלמה.

ה-DNA יקבע: האם נמצאה הילדה שנעלמה ב-1994?

אלכסנדרה (סשה) ברנדט, נעדרת. חטיבת דובר המשטרה
האם הצעירה מאשדוד היא אלכסנדרה? תמונתה של הנעדרת/חטיבת דובר המשטרה

במשטרה נטלו דגימות DNA מהאישה בת ה-29, אשר בני משפחתה של ברנדט סבורים כי היא הילדה הנעדרת. הדגימה נלקחה למעבדת הזיהוי הפלילי במטה הארצי, שם מנסים החוקרים להשוות אותה לדגימה של אחותה של אלכסנדרה. בשבוע האחרון נלקחה דגימה גם מאמה של אלכסנדרה, על מנת לאפשר תוצאה מדויקת ככל האפשר. על פי ההערכות, התוצאות יתקבלו מחר בשעות הבוקר, מה שישים סוף למתח שבו שרויה המשפחה.

הפדופיל אורן קורידו טען שאנס ורצח את אלכסנדרה

גם ביחידה המרכזית של מחוז תל אביב ממתינים בדריכות לתוצאות. היחידה היא זאת שחקרה את ההיעלמות המסתורית לפני שני עשורים, ושם נפתח התיק מחדש בעקבות הדיווח על הצעירה מאשדוד. עם זאת, גורמים המעורים בחקירה מעריכים כי הסיכויים שאלכסנדרה היא הצעירה המתגוררת באשדוד אינם גבוהים.

תחילת הפרשה ב-24 בנובמבר שנת 1994, עת יצאה אלכסנדרה יום בהיר אחד מבית הספר לצד אחותה ברמת גן. אלכסנדרה שהייתה אז בת עשר בלבד, נראתה לאחרונה בגן ציבורי בעיר, ובמהלך השנים נחקרו בני אדם רבים, כולל בני משפחתה, שעלו ארצה רק שנתיים לפני ההיעלמות המסתורית ונבדק החשד כי הילדה נחטפה לחו"ל, אולם דבר לא עלה בידי החוקרים כדי להביא לסיום התעלומה.

במהלך השנים סיפר אורן קורידו, שהורשע בפדופיליה - כי אנס ורצח את הילדה, אולם גרסתו נבדקה והתברר כי הוא בדה אותה. לאחרונה פנתה אמה של אלכסנדרה למשטרה וטענה כי ראתה אישה בעלת דמיון נדיר לבתה. למרות שהאישה מכחישה כי היא הילדה הנעדרת, היא הסכימה לערוך בדיקת רקמות – אשר תקבע באופן סופי האם מדובר בבת האובדת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully