וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: רכב המפכ"ל עבר באדום ודרס קטנוע

18.2.2013 / 17:53

בסרטון שהגיע לידי וואלה! חדשות ניתן לראות את התאונה בה היה מעורב רכבו של דנינו, שהיה בו ולא נהג. מכונית המפכ"ל נכנסה אל הצומת באדום ופגעה ברוכב הקטנוע. הנהג הושעה

צילום: מצלמת אבטחה, עריכה: רן מנחם, קריינות: מור שמעוני

תיעוד התאונה בה היה מעורב רכבו של מפכ"ל המשטרה, רב ניצב יוחנן דנינו, שהגיע לידי וואלה! חדשות מראה כיצד המכונית עוברת באדום ופוגעת בקטנוע. בסרטון נראה רכבו של המפכ"ל חוצה את צומת הרחובות קיבוץ גלויות והרצל בתל אביב ביום חמישי האחרון. ניתן לראות בבירור כיצד שאר כלי הרכב עוצרים לפני הרמזור בעוד שרכבו של השוטר מספר 1 ממשיך בנסיעה מהנתיב הימני אל תוך הצומת ומיד פוגע ברוכב הקטנוע, שמצידו החל בנסיעה באור ירוק. יצויין כי המפכ"ל לא נהג ברכב. עד לרגע זה, ארבעה ימים לאחר האירוע, לא הגיעו חוקרי המשטרה אל בעלי העסקים באזור התאונה כדי לנסות לאתר מצלמות אבטחה שתיעדו את המקרה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דנינו לא נהג במכונית. רכבו של המפכ"ל ברגע הכניסה לצומת/מערכת וואלה!, צילום מסך

מהמשטרה נמסר כי "לאחר צפייה בסרטון המתעד את תאונת הדרכים בה היה מעורב נהג המפכ"ל, מצא המפכ"ל כי הסרט מדבר בעד עצמו ולאור זאת הורה להשעות את הנהג עד לסיום חקירת התאונה. עם סיום החקירה, יועברו הממצאים להחלטת פרקליטות המדינה".

נהג הקטנוע שנפגע סיפר לאחר האירוע כי נהג הרכב שפגע בו חצה את הצומת באור אדום, בעוד שהוא עצמו עבר בירוק. הצעיר בן ה-23 סיפר לוואלה! חדשות על שאירע: "בסביבות השעה 14:30 נסעתי מכיוון אבו-כביר (על רחוב הרצל שבדרום תל אביב מ.ש.). כשהגעתי לצומת עם קיבוץ גלויות חציתי אותה באור ירוק, והוא (רכב המפכ"ל) עבר באדום". לדברי נהג הקטנוע, הוא לא ידע שמדובר ברכבו של המפכ"ל.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רכב המפכ"ל מתנגש ברוכב הקטנוע בתוך הצומת/מערכת וואלה!, צילום מסך

הוא המשיך ותיאר את הרגעים הבאים, אחרי שהופל ארצה כתוצאה מההתנגשות: "הנהג, איש משטרה, יצא אלי ועזר לי להגיע למדרכה", סיפר. נהג הקטנוע שנפצע בגפיו פונה על ידי צוות מד"א לקבלת טיפול רפואי בבית החולים איכילוב שבתל אביב, בסיומו שוחרר לביתו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רכב המפכ"ל מיד לאחר התאונה בצומת/מערכת וואלה!, צילום מסך

מפכ”ל המשטרה היה בדרכו מפגישה במשרדי מחוז תל אביב עם יו"ר התאחדות הכדורגל, אבי לוזון, ונציגי הפרקליטות בנוגע לתופעת האלימות בכדורגל כאשר רכבו התנגש ברוכב. דנינו ככל הנראה ישב במושב האחורי בזמן התאונה, כשבקדמת הרכב נהג ומאבטח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully