וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: בן של מטופל תקף אח בבית החולים הלל יפה

שלומי גבאי

11.2.2013 / 13:21

החשוד, בן 27 תושב אזור השרון, סטר לאח הרפואי במהלך ויכוח שהתפתח בינו לבין אביו. האח הגיע היום לתחנת המשטרה וביקש לבטל את התלונה כיוון שהם קרובי משפחה

משטרת חדרה עצרה היום (שני) לחקירה גבר בן 27, תושב אחד הכפרים באזור השרון, בחשד כי תקף אח רפואי במחלקה הכירורגית שבבית החולים הלל יפה בחדרה. האח הגיע לתחנת המשטרה וביקש לבטל את התלונה כיוון שהחשוד הוא קרוב משפחתו. על פי החשד, אתמול בשעות הערב ליווה הגבר את אביו שעבר בדיקת א.ק.ג בבית החולים. האח הרפואי שטיפל באב, ביקש ממנו שלא יזוז במהלך הבדיקה. בין השניים התפתח ויכוח והאב טען כי האח הרפואי העליב אותו. בן נוסף של הנבדק הגיע למקום והאחות האחראית במחלקה הזעיקה אנשי אבטחה כדי להפריד בין הצדדים. הבן החשוד שראה את האח מתווכח עם אביו, סטר לו. צוות בית החולים הזעיק שוטרים למחלקה, שעצרו את הבן והעבירו אותו לחקירה בתחנת המשטרה. הוא הובא היום לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בחדרה. השופט הורה להאריך את מעצרו עד השעה 20:00 הערב.

הרופא של החיילת שנפצעה: "לא נשקפת סכנה לחייה". שלומי גבאי
הרופא של החיילת שנפצעה: "לא נשקפת סכנה לחייה"/שלומי גבאי

מנהל המרכז הרפואי הלל יפה, פרופ' מאיר אורן, אמר בעקבות התקיפה של איש הצוות הרפואי כי "אני מגנה בכל תוקף כל מקרה אלימות מכל סוג שהוא, ומדגיש כי בית החולים ימשיך לפעול בהתאם לנהלים המחייבים בנושא ולא ינהג בסלחנות כלפי מי שנוהג באלימות כנגד מי מעובדיו או מטופליו". סגן מפקד משטרת חדרה, רב-פקד גיל אלחדד, אמר לוואלה! חדשות כי "הבוקר הגיע לתחנת המשטרה האח שהותקף וביקש לבטל את התלונה בטענה כי הוא וחשוד בתקיפה קרובי משפחה והם הגיעו ביניהם להבנה ופשרה". אלחדד הוסיף כי המשטרה תמשיך בהליכים נגד החשוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully