וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר נהרג מפגיעת רכבת בצפון בעת שהלך על הפסים

קובי מנדל

4.2.2013 / 4:20

האיש הלך על מסילת הברזל צפונית לקיבוץ החותרים שבמועצה האזורית חוף הכרמל. צוות מגן דוד אדום שהגיע למקום נאלץ לקבוע את מותו. המשטרה החלה לחקור את נסיבות המקרה

הולך רגל נהרג לפנות בוקר (שני) מפגיעת רכבת בעת שהלך על המסילה, צפונית לקיבוץ החותרים שבמועצה האזורית חוף הכרמל. צוות מגן דוד אדום כרמל שהגיע למקום קבע את מותו. נסיבות האירוע נחקרות על ידי המשטרה, וטרם התברר מה עשה ההרוג במקום.

אתמול בבוקר נהרג רוכב אופנוע בשנות ה-40 לחייו מפגיעת משאית במחלף מורשה בכביש מספר 5. צוות של מגן דוד אדום ביצע בו פעולות החייאה, אך נאלץ לקבוע את מותו. כוחות של משטרת התנועה הארצית הגיעו למקום והחלו לחקור את נסיבות המקרה. אתמול בבוקר אירעה תאונה קשה נוספת, כאשר הולכת רגל בשנות ה-70 לחייה נפגעה ממכונית ברחוב דיזנגוף בנתניה. היא פונתה במצב אנוש לבית החולים לניאדו בעיר. חוקרי תנועה בודקים את נסיבות התאונה.

ביום שבת בערב נהרג צעיר כבן 20 בתאונת דרכים בין משאית לכלי רכב פרטי בצומת התעבורה בכביש מספר 44, ליד לוד. כוחות כיבוי חילצו את הצעיר שהיה לכוד במכונית, ולאחר מכן העניקו לו פרמדיקים של מגן דוד אדום שהגיעו למקום טיפול רפואי. לאחר זמן קצר הם נאלצו לקבוע את מותו. בתאונה נפצעה באורח בינוני נערה בת 17, ונהג המשאית, בן 34, נפצע באורח קל.

יום קודם לכן נהרג גבר בן 55 בתאונת דרכים בין מונית למכונית פרטית בכביש הסרגל, סמוך לצומת יזרעאל. בתאונה נפצע קשה גבר בשנות ה-30 לחייו, שפונה לבית החולים העמק בעפולה. שעתיים אחר כך נהרג גבר כבן 70 שהתנגש עם מכוניתו במחומה במרכז נתניה, ככל הנראה עקב אירוע לב שעבר. הוא פונה לבית החולים לניאדו בעיר, שם נקבע מותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully