וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופנוען נהרג בתאונה במחלף מורשה, עומסים במקום

צוות של מגן דוד אדום ביצע פעולות החייאה ברוכב, כבן 40, אך נאלץ לקבוע את מותו. המשטרה חוקרת את נסיבות התאונה. בנתניה נפצעה אנוש הולכת רגל כבת 70 מפגיעת כלי רכב

רוכב אופנוע כבן 40 נהרג הבוקר (ראשון) מפגיעת משאית במחלף מורשה בכביש 5. צוות של מגן דוד אדום ביצע בו פעולות החייאה, אך נאלץ לקבוע את מותו. כוחות של משטרת התנועה הארצית הגיעו למקום והחל לחקור את נסיבות התאונה. בעקבות התאונה נוצר עומס תנועה בכביש 5 ממזרח למערב.

תאונה קשה נוספת אירעה הבוקר בנתניה, כשהולכת רגל כבת 70 נפגעה מכלי רכב ברחוב דיזנגוף. היא פונתה במצב אנוש לבית החולים לניאדו בעיר. חוקרי תנועה בודקים את נסיבות התאונה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זירת התאונה במחלף מורשה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אמש נהרג צעיר בשנות ה-20 לחייו בתאונת דרכים שבה היו מעורבים משאית וכלי רכב פרטי בכביש מספר 44 ליד לוד. כוחות כיבוי חילצו את הצעיר, שהיה לכוד במכונית, ולאחר מכן העניקו לו פרמדיקים של מגן דוד אדום טיפול רפואי, אך לאחר זמן קצר נאלצו לקבוע את מותו. בתאונה נפצעה באורח בינוני נערה בת 17, ונהג המשאית, בן 34, נפצע באורח קל. הפצועים פונו לבית החולים אסף הרופא בצריפין. מבדיקה ראשונית עלה כי אחד מכלי הרכב לא ציית לתמרור המורה להעניק זכות קדימה בצומת שבו התרחשה התאונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully