וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ארבעה פלסטינים נפצעו מאש צה"ל ברצועת עזה"

ניר יהב

25.1.2013 / 17:36

מקורות פלסטינים דיווחו כי אחד הפצועים נפגע בפניו מרימון גז בצפון בית לאהיא, ויתר השלושה נפצעו ליד מחנה הפליטים ג'בליה בצפון הרצועה. מצבם של הארבעה מוגדר בינוני

מקורות פלסטינים דיווחו כי ארבעה פלסטינים נפצעו הערב (שישי) מאש צה"ל בצפון רצועת עזה. לפי הדיווח, חקלאי בשם אדהם דבג'י, 20, נפגע בפניו מירי של רימון גז לעבר פלסטינים בצפון בית לאהיא. הוא הועבר לבית החולים להמשך טיפול ומצבו מוגדר בינוני. בנוסף נפצעו שלושה פלסטינים באזור בית הקברות המזרחי שליד מחנה הפליטים ג'בליה שבצפון הרצועה. מצבם מוגדר בינוני.

לפני שבועיים נהרגו בתוך יממה שני פלסטינים מאש צה"ל. עודאיי דרויש, פלסטיני בן 21, נהרג אחר בשבת מירי של חיילי צה"ל לעברו באזור רמאדין שבדרום הר חברון. על פי הדיווח, דרויש נורה כשניסה לברוח מהכוח הישראלי שרדף אחריו. המקורות מסרו כי הצעיר, תושב הכפר דורא שמדרום לחברון, היה בדרכו להיכנס לעבוד בתחומי ישראל בשעה שהבחין בו כוח הסיור הישראלי.

יממה קודם לכן דיווחו הפלסטינים על צעיר שנהרג ועל אחר שנפצע קשה כתוצאה מירי של חיילי צה"ל לעברם באזור מחנה הפליטים ג'בליה שבצפון רצועת עזה. לפי הדיווח, הצעיר שנהרג הוא אנואר ממלוק, בן 22. גורמים בצה"ל מסרו כי קבוצה של פלסטינים התקרבה לגדר בצפון רצועת עזה, וכוח שהוקפץ למקום פתח בירי הרתעתי. כשהפלסטינים לא נענו לירי ההרתעתי, החיילים פתחו בירי לעבר רגליהם. מצה"ל נמסר כי "בשעות אחר הצהריים הגיעו עשרות פלסטינים לגדר המערכת בצפון רצועת עזה, ולאחר מספר פעמים שביקשו מהם לעזוב את המקום, ביצע צה"ל ירי באוויר, אך לאחר שאחד מהמפגינים חיבל בגדר, ירה כוח לעבר רגלו וזיהה פגיעה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully