וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום בתקיפה בבית הספר: דחף המורה על הלוקרים

14.1.2013 / 18:38

כתב אישום הוגש נגד אב בשל תקיפת מורה בחטיבת הביניים "שחר" בהוד השרון בגלל שהחרים את הטלפון הנייד של בנו. לכתב האישום מצורפות עדויות של מורים ותלמידים שחזו במעשים

צילום: שלומי גבאי, עריכה: יאיר דניאל

(צפו בעדויות התלמידים לאחר האירוע)

מחלקת התביעות של המשטרה הגישה היום (שני) לבית משפט השלום בכפר סבא כתב אישום נגד אב מהוד השרון בגין תקיפת המורה של בנו בחטיבת הביניים "שחר" ביום שישי האחרון. למרות שהמשטרה ביקשה להשאירו במעצר עד תום ההליכים, השופטת שיחררה אותו למעצר בית מלא. כתב האישום מייחס לו עבירה של תקיפת עובד ציבור.

מכתב האישום עולה כי ביום שישי בשעה 10:00 הגיע הנאשם לבית הספר והתפרץ לכיתה ט' בה לימד המורה באותה עת, בעקבות החרמת מכשיר הטלפון הנייד של בנו. הנאשם דרש מהמורה לצאת מהכיתה והוא סרב. המורה ביקש מהאב להמתין לסוף השיעור ואמר לו כי במידה שלא יעשה זאת, הוא יזמין את המשטרה. "אני המשטרה" ענה לו האב, אחז את המורה בחולצתו וגרר אותו בכח מחוץ לכיתה תוך כדי שהוא מקלל אותו.

בית ספר "השחר" בהוד השרון, ינואר 2013. שלומי גבאי
חטיבת הביניים בהוד השרון/שלומי גבאי

לאחר שהמורה החזיר את המכשיר המוחרם לאב ופנה לחזור לכיתה, אמר לו האב "לאן אתה חושב שאתה הולך?" ודחף אותו בברוטליות על הלוקרים שבמסדרון בנוכחותם של התלמידים. לאחר מכן נכנס המורה לכיתה וסגר את הדלת. בסוף השיעור יצא המורה למסדרון ותוך כדי שהוא צועד לכיוון חדר המורים, ניגש אליו הנאשם, אחז שוב בחולצתו, הצמיד אותו בחוזקה אל הקיר והחל לסטור לו על עורפו. מורה שהייתה במקום ניסתה להרחיק את האב מהמורה תוך כדי שהיא מושכת אותו במעילו וצועקת לעברו שיפסיק להכותו.

לכתב האישום מצורפות עדויותיהם של מורים ותלמידים שתיארו את התקיפה ואת הלחץ והחרדה שנגרמו לילדים בגלל מעשיו. בעקבות תלונת המורה, האב נעצר ונחקר ובית המשפט האריך את מעצרו ביום שבת בערב. במהלך הדיון הביע הנאשם חרטה על מעשיו.

בבקשה להארכת מעצרו נטען כי יש להשאירו במעצר עד תום ההליכים המשפטיים נגדו, אך נכתב שגם חלופת מעצר תתאים למקרה. השופטת דנה מרשק מרום קבעה לנאשם תנאי מעצר בית מלאים ותשלום ערבויות. השופטת גם קבעה כי חל על הנאשם איסור מוחלט ליצור קשר עם המורה ולהיכנס לבית הספר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully