וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הירשזון על התאונה: "אתן את חיי להחזיר את הגלגל"

גלעד גרוסמן

13.1.2013 / 12:08

בנו של השר לשעבר שהורשע בנהיגה בשכרות ובתאונה שהביאה לפציעתה הקשה של חברתו לשעבר מכה על חטא: "נועם הביאה חיוך לחיי, ולצערי הבאתי לה מכה". גזר הדין - בעוד 10 ימים

"נועם הביאה חיוך לחיי, ולצערי הבאתי לה מכה" - כך אמר הבוקר (ראשון) בבית המשפט ברק הירשזון, בנו של שר האוצר לשעבר, שהורשע לפני כחודש בעקבות הודאתו בעבירות של נהיגה בשכרות, נהיגה בקלות דעת וגרימת חבלה של ממש, לאחר שגרם לתאונה בה נפצעה קשה בת זוגו דאז, נועם סלומון. גזר הדין יפורסם בעוד כשבוע וחצי.

התאונה התרחשה באפריל שעבר סמוך לשכונת תל ברוך בתל אביב. הירשזון נהג על אופנוע תחת השפעת אלכוהול, איבד שליטה וכתוצאה מכך הועפו הוא וסולומון מהאופנוע. ראשה נחבל במדרכה, והיא נאלצה לעבור טיפול שיקומי ארוך.

הגשת כתב אישום ברק הירשזון, אפריל 2012. יותם רונן
"הייתי נותן את החיים שלי כדי להחזיר את הגלגל לאחור, לאותם רגעים לפני שעלינו על האופנוע שלי". הירשזון/יותם רונן

"הייתי נותן את החיים שלי כדי להחזיר את הגלגל לאחור, לאותם רגעים לפני שעלינו על האופנוע שלי", אמר הירשזון בדיון בשלב הטיעונים לעונש בבית משפט לתעבורה בתל אביב. "הרגע הכי קשה בחיי היה בתא המעצר, אבל לא בגלל המאסר, אלא בגלל הפחד שבכל רגע נתון יבואו לספר לי שנועם לא החזיקה מעמד. הרגע המאושר ביותר בחיי היה כשסיפרו לי שנועם חזרה להכרה". הוא הוסיף כי חייו באותם ימים היו חסרי מטרה. לדבריו, נהג בחוסר אחריות, אך טען כי התאונה התרחשה בשניות. הוא אמר כי הוא מבין את הכעס העצום כלפיו, וכי "לנועם לא מגיע לסבול, בטח לא בגללי".

התביעה מבקשת לגזור על הירשזון עונש מאסר "משמעותי", שלא ניתן יהיה להמירו בעבודות שירות, וכן פסילת רישיונו ללמעלה מעשר שנים. נציגת המשטרה אמרה בדיון הבוקר כי לו הירשזון נהג פיכח ובזהירות, התאונה הייתה נמנעת. היא ציינה כי לחובתו של הירשזון 22 הרשעות תעבורה קודמות, בהן הרשעה בנהיגה בשכרות. עוד אמרה, כי מדובר באדם שמפגין זלזול לחוקי התעבורה. על סולומון אמרה התובעת כי היא ציינה עוד כי "חייה כפי שהיו הסתיימו". לדבריה, היא מרותקת לכיסא גלגלים ונזקקת לסיוע מסביב לשעון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התביעה מבקשת לגזור על הירשזון עונש מאסר "משמעותי", שלא ניתן יהיה להמירו בעבודות שירות. זירת התאונה בתל אביב/מערכת וואלה!, צילום מסך

פרקליטו של הירשזון, עו"ד עופר חורש, ביקש להסתפק בעונש של עבודות שירות. "מדובר בתאונה שתוצאותיה קשות", אמר עו"ד חורש, אולם הוסיף כי להירשזון אין עבר פלילי, וכי הוא נפגע קשות מהתאונה. עו"ד חורש הגיש חוות דעת של בדיקה פסיכיאטרית שנערכה להירשזון, ואמר כי עד היום הוא אכול רגשות אשם וחרטה. הוא ציין שהירשזון הודה מהרגע הראשון בגרימת התאונה, וכי הוא נתון במעצר בית כחצי שנה ויש להתחשב בכך. "היכן תהיה תרומתו, בקילוף תפוחי אדמה מאחורי סורג ובריח או בהגשת סיוע לנפגעי תאונות דרכים בבית לוינשטיין?".

הרב יצחק גרוסמן, שהעיד כעד אופי לטובתו של הירשזון, אמר כי מאז שאביו של הירשזון, שר האוצר לשעבר אברהם הירשזון, נשלח לכלא, המצב בבית משפחת הירשזון קשה. לדבריו, בית הסוהר אינו משקם. "בכלא ניתן רק לרדת, לא לעלות. אני יודע כמה הוא מצטער ושהוא מבין את חומרת המצב", אמר.

עו"ד אביתר קציר, שמייצג את משפחת סולומון, אמר לפני הדיון כי המשפחה סומכת על התביעה ועל בית המשפט. הוא הוסיף כי בני המשפחה בחרו שלא להגיע לדיון בשל הרצון להשקיע את מאמציהם בטיפול בנועם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully