וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: עובד במפעל גנב חומר כימי לצורך ייצור סמים

רמי שני

9.1.2013 / 5:06

נוסף על תושב העיר דימונה שנאשם בגניבה ממקום עבודתו בירוחם, כתבי אישום הוגשו גם נגד ארבעה בני אדם נוספים שרכשו ממנו 660 גרם מהחומר הגנוב במטרה לייצר סמים ממריצים

תושב דימונה בן 46 הואשם אתמול (שלישי) כי גנב חומר מהמפעל בו הוא מועסק, במטרה למכור אותו לאדם אחר לצורך ייצור סמים סינתטיים. בפרשה מעורבים עוד ארבעה אנשים, שגם נגדם הוגשו כתבי אישום, חלקם בגין ניסיון להשיג חומרים לייצור סמים.

הנאשם המרכזי, אליאס דהן העובד במפעל כימאגיס פרגו בירוחם, ביצע עבודת התקנה של מזגן אצל משה ששוניאן, תושב דימונה. דהן סיפר לששוניאן כי במפעל בו הוא מועסק, מייצרים חומרים שיכולים לשמש לייצור סמים ממריצים. ששוניאן סיפר על כך לשלושה מחבריו וביחד הם החליטו לנצל את ההיכרות עם דהן, כדי לקבל חומר מסוג טראמדול לייצור הסם.

על פי האישום, ששוניאן רכש מדהן 660 גרם מהחומר הגנוב תמורת 2,000 שקלים. דהן נאשם שגנב את החומר מהמפעל והעביר אותו לששוניאן, שמסר אותו לחבריו. שניים מהם ניסו את החומר וגילו כי הוא אינו משפיע עליהם כמצופה. מכתב האישום שהוגש נגדם, עולה כי החומר גרם להם לבעיות במערכת העיכול וכן לאיבוד הכרה ולשכחה.

השניים דרשו מששוניאן להחזיר את הטראמדול לדהן, לקבל את הכסף ששולם עבור החומר ולבקש מדהן חומר ממריץ אחר לצורך ייצור הסם. אולם במהלך הזמן שחלף עד אשר ששוניאן יצר קשר עם דהן, נעצרו שלושת חבריו בידי המשטרה, כשבכליהם חומרים ליצור סמים. חקירתם הובילה לחשיפתו של דהן ומעשיו וגם למעצר של ששוניאן.

כתבי האישום שהוגשו נגד המעורבים לבית משפט השלום בבאר שבע, מפרטים את מעשיהם וגם את המפרט הכימי של החומרים בהם ביקשו להשתמש, שכאמור נלקחו מהמפעל בו עובד אליאס דהן. ששוניאן וחבריו מואשמים בקשירת קשר לביצוע פשע, מעשה פזיזות ורשלנות והדחה בחקירה. דהן עצמו מואשם גם בגניבה בידי עובד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully