וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מת הילד בן השש שטבע במשחק באמבטיה בבית שמש

13.11.2012 / 9:29

הילד נפגע אנושות לפני כשבועיים בעת שערך תחרות עם אחיו הקטן בהשארת הראש מתחת למים, ופונה לאחר החייאה לבית החולים הדסה עין כרם. הלילה נאלצו הרופאים לקבוע את מותו

הילד בן השש מבית שמש שטבע לפני כשבועיים באמבטיה מת הלילה (שלישי) בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים. הילד הועבר לבית החולים במצב קשה לאחר החייאה, אך בתום מאבק ממושך של הרופאים במחלקה לטיפול נמרץ על חייו, הם נאלצו לקבוע את מותו. משפחתו שהתה לצד מיטתו במשך כל השבוע. הלווייתו צפויה להיערך במהלך היום.

הילד טבע באמבטיה בביתו שברחוב בן זכאי בבית שמש, בעת ששיחק עם אחיו בן החמש, והשניים ערכו תחרות בהשארת ראשם מתחת לפני המים. לאחר זמן מה שהילדים לא נושמים, העלה בן החמש את ראשו מעל המים וחשש שאחיו הגדול סובל ממצוקה, שכן גופו לא זז במשך זמן רב. הילד הזעיק את אמו, וזו משתה את בנה מן האמבטיה והזעיקה את כוחות מגן דוד אדום, אשר ביצעו בילד פעולות החייאה ופינו אותו לבית החולים.

פרמדיק מד"א שטיפל בילד, סיפר על שאירע: "כשהגענו לבית, המשפחה, שהייתה חסרת אונים, הובילה אותנו אליו. מצבו של הילד בשלב הזה היה אנוש, אולם לאחר ניסיונות החייאה נמרצים שנשאו פרי, ומשהצלחנו להחזיר את הדופק, פינינו את הילד במצב קשה מאוד ליחידת הטראומה בבית החולים הדסה עין כרם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully