וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסימן חורף: גשמים ברחבי הארץ, שיבושי חשמל הורגשו במרכז

9.11.2012 / 8:52

החל משעות הבוקר המוקדמות ירדו כמויות לא מעטות של גשם. בחולון, תל אביב, יפו וגבעת שמואל הורגשו שיבושים באספקת החשמל. בבת ים קרס עץ על מכונית, אך לא היו נפגעים

צילום: שלומי גבאי עריכה: טל רזניק

הגשמים שהחלו לרדת במהלך הלילה (שישי) ויימשכו לאורך סוף השבוע כבר נתנו את אותותיהם ברחבי הארץ. במרכז הארץ הורגשו הבוקר שיבושים באספקת החשמל. מחברת החשמל נמסר כי ברחובות רבינא וקוממיות בצפון תל אביב, ברחוב ההגנה בדרום העיר, ברחוב רובינשטיין ביפו וכן ברחוב הרצל בגבעת שמואל התקלות תוקנו. ברחוב הופיין בחולון פועלים צוותי חברת החשמל לתיקון התקלה. עוד נמסר כי צפויים שיבושים נוספים במהלך סוף השבוע בשל מזג האוויר הסוער.

יורד אצלכם גשם? דווחו לנו ושתפו בתמונות
לצפייה במכ"ם הגשם של השירות המטאורולוגי

גשם חורף צומת רמזור חדרה. שלומי גבאי
רטוב שם בחוץ, חדרה הבוקר/שלומי גבאי

בנוסף לכך, ברחוב העצמאות פינת הרצל בבת ים קרס עץ על מכונית. הרכב ניזוק ולא היו נפגעים. כבאים הגיעו למקום וניסרו אותו.

החל משעות הבוקר המוקדמות ירדו כמויות לא מעטות של גשם, בעיקר באזור החוף. באזור השרון ירדו 16 מ"מ, בחיפה 7מ"מ ו-6 מ"מ בתל אביב.

במשטרה ציינו כי הגשמים הראשונים מסוכנים מאד ועלולים לגרום לתאונות, מאחר שמקדם החיכוך בין הצמיגים לאספלט קטן וגורם לסכנת החלקה ולאיבוד שליטה על הרכב. בשל כך קראו במשטרה להוריד את המהירות, לשמור מרחק ולהימנע מבלימת פתע.

בעיריית תל אביב נערכו לסופה הצפויה וציינו כי במידה שיתקבל דיווח על מקרה חירום, לרשות העירייה מערך כוננים שיגיע מיד למקום ההתרחשות. באירועי קרה מפעילה העירייה סיורי רחוב יזומים במסגרתם היא מציעה לינה, מקלחת ואוכל לדרי רחוב, ומחלקת שמיכות וגרביים. העירייה אף תעביר לטיפול רפואי דרי רחוב חולים שתאתר. יש לציין כי בנוסף, כמו בחורף הקודם, תציב העירייה מחסה גם בגינת לוינסקי, על מנת לאפשר מסתור מהגשם למבקשי המקלט הרבים השוהים במקום.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
גשם חורף חדרה. שלומי גבאי
הגשמים יימשכו בימים הקרובים/שלומי גבאי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
העץ שקרס בבתי ים על מכונית/מערכת וואלה!, צילום מסך

במהלך היום יימשכו הגשמים בצפון ובמרכז הארץ, והם ילוו בסופות רעמים ורוחות ערות. בדרום הארץ צפוי גשם מקומי. כמו כן, קיים חשש לשיטפונות בנחלים והצפות במישור החוף.

גם מחר צפוי לרדת גשם מדי פעם בצפון הארץ ובמרכזה, והוא ילווה בסופות רעמים בודדות וברוחות חזקות. תהיה ירידה נוספת בטמפרטורות. ביום ראשון, יירד גשם לפרקים בצפון הארץ ובמרכזה. בצפון הנגב צפוי גם כן גשם מקומי וכן קיים חשש לשיטפונות והצפות. הטמפרטורות יהיו נמוכות מהרגיל בעונה. ביום שני, יהיה מעונן חלקית עם עליה קלה בטמפרטורות, אך עד שעות הצהריים עוד ייתכן גשם מקומי.

גשם חורף חדרה. שלומי גבאי
כמויות לא מעטות של גשם/שלומי גבאי

הטמפרטורות היום: בתל אביב ינועו הטמפרטורות מ-23 מעלות ביום עד 17 מעלות בלילה, בירושלים מ-20 מעלות ביום עד 11 מעלות בלילה, בחיפה מ-20 מעלות ביום עד 17 מעלות בלילה, בטבריה מ-23 מעלות ביום עד 16 מעלות בלילה, בים המלח מ-27 מעלות ביום עד 20 מעלות בלילה, בבאר שבע מ-23 מעלות ביום עד 14 מעלות בלילה ובאילת מ-28 מעלות ביום עד 18 מעלות בלילה.

גשם חורף חדרה. שלומי גבאי
גשם חורף חדרה/שלומי גבאי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully