וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפושים אחר צעירה מתל אביב שנעדרת מביתה

1.11.2012 / 1:24

חנה נגל, בת 26, נראתה בפעם האחרונה יוצאת מבית החולים איכילוב בתל אביב לפני כיומיים. מהמשטרה נמסר כי קיים חשש שנשקפת סכנה לחייה של נגל, דוברת אנגלית ומעט עברית

משטרת מחוז תל אביב מבקשת את עזרת הציבור בחיפושים אחר חנה נגל, תושבת תל אביב בת 26, שנעדרת מאז יום שלישי. נגל, דוברת אנגלית ומעט עברית, נראתה בפעם האחרונה יוצאת מבית החולים איכילוב בעיר ומאז נעלמו עקבותיה. קיים חשש שנשקפת סכנה לחייה.

המשטרה מחפשת אחר הנעדרת חנה נגל תושבת תל אביב בת 26. משטרת ישראל, חטיבת דובר המשטרה
נראתה לאחרונה יוצאת מבית החולים איכילוב בתל אביב. הנעדרת חנה נגל/חטיבת דובר המשטרה, משטרת ישראל

המשטרה העלתה בעמוד הפייסבוק שלה את תמונתה של נגל, וכן את תיאורה: גובהה 1.70 מטרים, גוון פניה שחום, עיניה כהות, שיערה קצוץ עם תסרוקת "מוהוק" והיא עונדת נזם באפה. ככל הנראה היא לבשה שמלה קצרה בצבע כחול כהה. כל היודע דבר על מקום המצאה מתבקש להתקשר למוקד 100 של המשטרה.

ביום שלישי השבוע זוהתה במכון לרפואה משפטית באבו כביר גופתו של הישראלי זוהר שניאור, שיצא לפני כשלושה שבועות להפלגה בקפריסין ומאז נעלמו עקבותיו. גופתו התגלתה ביום שישי שעבר מול חופי אל-עריש שבסיני. שניאור, תושב חדרה בן 43, הובא למנוחות בבית העלמין בחדרה, שעות ספורות לאחר זיהוי גופתו. כלי תקשורת במצרים דיווחו תחילה כי על גופתו של שניאור נמצאו סימני ירי, אך הבדיקה הפתולוגית שללה זאת. חברו לעבודה של שניאור סיפר כי "מדובר בנהג אחראי ומסור שביצע את עבודתו בצורה נאמנה וללא כל דופי. הוא תמיד היה מגיע בזמן לעבודה, ונהג לקחת נוסעים לנמל התעופה בן גוריון בצורה בטוחה, מנומסת ואדיבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully