וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת הנרצח באביחיל: "הלכתי לבדוק בבית ומצאתי אותו מת"

23.10.2012 / 12:24

בבית משפחת אלגבי במושב בשרון מתקשים לעכל את רצח האב, איציק, ככל הנראה על ידי פורץ שנכנס לביתו. אח הנרצח, חיים: "לא מרגישים בטוחים בתוך הבית". עדיין לא נתפסו חשודים

צילום: שלומי גבאי, עריכה: טל רזניק, קריינות: אביב אברמוביץ'

בבית משפחת אלגבי במושב אביחיל שבשרון התכנסו הבוקר (שלישי) קרובי משפחה וחברים, אשר עדיין מתקשים לעכל את האסון שפקד אותם אמש, כאשר אבי המשפחה, איציק, נדקר למוות, ככל הנראה על ידי פורץ שהפתיעו ביחידת דיור הצמודה לבית המשפחה. בתוך כך, המשטרה ממשיכה לחקור כיצד נדקר אלגבי למוות בתוך ביתו וצו איסור פרסום הוטל על ממצאי החקירה. הוא הותיר אחריו אישה, ארבעה ילדים ושמונה נכדים. הלוויתו תיערך בשעה 15:00 בבית העלמין של המושב.

בתו של איציק, לירן, שילדיה היו עמו בארוחת הערב בזמן המקרה, משחזרת את מה שאירע: "הייתי בדרך מהעבודה הביתה ואבא ואמא אכלו עם הילדים. שהגעתי, אמא אמרה לי שהוא הלך כבר לפני לא מעט זמן ליחידה שלנו, שנמצאת מאחורי הבית, אז הלכתי לבדוק". לירן פנתה ליחידת הדיור ומצאה את אביה "שרוע במרכז החדר, ככל הנראה כבר ללא רוח חיים. מיד התקשרנו למד"א והתחלנו לעשות לו החייאה אבל זה לא עזר", סיפרה הבת.

לפי חשד המשטרה, הפורצים ניסו לפרוץ לביתו של אלגבי לאחר שמוקדם יותר אתמול פרצו לבית שכנו, השוהה בחו"ל. לדברי השכנים, בשעה 18:30 נשמעה אזעקה מהבית הסמוך, אולם פסקה זמן קצר לאחר מכן וזכתה להתעלמות מצדם. במהלך ארוחת הערב, עת היו הפורצים בחצרו, יצא אלגבי וצעד לעבר יחידת הדיור הסמוכה, בה מתגוררת בתו. בשלב הזה, לפי החשד, הבחינו בו הפורצים ודקרו אותו בפלג גופו העליון. פרמדיקים של מגן דוד אדום שהגיעו למקום ביצעו בו פעולות החייאה, אך נאלצו לקבוע את מותו.

רצח במושב אביחיל, אוקטובר 2012. באדיבות המשפחה
"איש של נתניה". איציק אלגבי/באדיבות המשפחה

"לא ייתכן שאדם בתוך ביתו לא יכול להרגיש בטוח", אומר חיים, אחיו הגדול של איציק. "אני לא יודע איך נחיה בלעדיו". במשפחה קוראים למשטרה ללכוד את מי שביצע את המעשה, ולמצות עמו את הדין.

בני המשפחה מספרים על דמות אהובה, שמותה הוא אסון לא רק למשפחה, אלא לכל מי שהכיר אותו. "אין אדם אחד שהכיר אותו ויכול היה להגיד עליו מילה רעה", אמר האח, "כולו נתינה ואיפה שצריך לעזור הוא עזר". הבת מספרת על אביה שהיה עם חיוך קבוע נסוך על פניו. לדבריה, מכת הפריצות מאוד מטרידה את תושבי המקום. "יש פה כל הזמן פריצות, וגם אצלנו ניסו לפרוץ לפני שנתיים, וכשלא הצליחו לקחו רק בגדים מחבל הכביסה. מנסים לפרוץ ולא משנה אם זה בערב או בצהריים והתחושה שהפורצים עוקבים אחרי האנשים ויודעים מתי הם בבית ומתי הם יוצאים ממנו", היא אומרת. "כנראה הייתה פריצה אבל קשה להבין מה בדיוק קרה. אני מאוד מקווה שמי שעשה את זה ייתפס ושהנושא לא ירד מסדר היום".

עוד בנושא:
חשד: גבר בן 61 נדקר למוות במהלך פריצה לביתו בשרון
שכני הנרצח בשרון: "המשטרה חסרת אונים מול הפריצות"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully