וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחות חברתו של רז אטיאס: "לא מאשימים את החברות"

21.10.2012 / 19:23

אחותה של הנערה שבן זוגה נורה בידי מתנדב של המשטרה הבהירה כי החברות שידעו על כוונתה אינן אשמות. היא האשימה את עמותת "אפרת", המתנגדת להפלות: "עושים שטיפת מוח"

צילום: גדעון צנטנר, עריכה: יותם בן-דוד

אחותה של הנערה ההרה, שבן זוגה, רז אטיאס, נורה ביום שישי לפנות בוקר בידי מתנדב של המשטרה לאחר שהשניים איימו להתאבד, סיפרה הערב (ראשון) כי מצבה של הצעירה "לא טוב". בהצהרה שהעבירה לכלי התקשורת ליד בית המשפחה בירושלים, מסרה האחות כי "לפני כמה ימים, אחותי הקטנה ואני חווינו טרגדיה. נוסף על הטרגדיה, נוצרה מסיבה תקשורתית".

אחותה של הנערה ההרה שבן זוגה רז אטיאס נורה למוות בידי מתנדב של המשטרה, אוקטובר 2012. עומר מירון
"אין לנו שום מטרה לריב עם משפחת אטיאס". האחות, הערב/עומר מירון

האחות התייחסה לחילופי ההאשמות בין משפחתה לבין משפחתו של אטיאס בסוף השבוע, ואמרה: "חשוב לנו לומר שאין לנו שום מטרה לריב עם משפחת אטיאס. אחותי במצב לא טוב, אנו משוחחים איתה ומתייעצים ומדברים איתה, ובתום הפרשה הזו יסתיימו יחסינו עם משפחת אטיאס". עם זאת, לדבריה, בני המשפחה מפנים אצבע מאשימה לעמותת "אפרת", המעודדת נשים יהודיות שלא לבצע הפלה מלאכותית. "יש לנו טענות קשות מאוד נגד עמותת 'אפרת'", אמרה האחות. "הם באים בלי שום אישור מההורים לילדים וגורמים להם שטיפת מוח. אני מבטיחה לכם שזו לא הסאגה האחרונה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

"מודים למשטרה שהצילה את אחותנו"

"אנו נפרסם מה שקרה כדי שכל נערה תדע שעדיף לה להתייעץ עם ההורים שלה ולא להסתיר ולבצע דברים שגורמים לאסונות במשפחה", הוסיפה האחות, והתייחסה לעובדה שחבריהם של בני הזוג ידעו על כוונתם לשים קץ לחייהם: "את החברים והחברות אנו בוחרים שלא להאשים. לנו אין שום טענה לגבי תפקוד המשטרה. אנו מודים להם שהם הצילו את האחות שלנו".

גם הבוקר תקפה האחות את העמותה. "לצערי הם משתמשים באמצעי השפעה לא כשרים על בני נוער, כמו לקרוא תהלים", אמרה בראיון לגלי צה"ל. יו"ר העמותה, ד"ר אלי שוסהיים, אמר בתגובה: "אגודת אפרת היא אגודה פמיניסטית. אנחנו לא נגד הפלות, אנחנו בעד בחירה".

אמש הבהירה אמה של הנערה כי בני המשפחה החליטו שהיא תבצע הפלה. "לא נמשיך את ההריון שבו היא נמצאת. בוודאי שלא", הסבירה האם בשיחה עם כתבים. "היא ילדה בת 17, וזה ממש לא הזמן להריון. הופעלו עליה המון לחצים לעצור את ההריון, ואני לא רוצה להאשים כרגע אף אחד. בזה הסתיימו היחסים שלנו עם משפחת אטיאס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully