וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בני אדם נהרגו בהתהפכות רכבם בכביש הערבה

רמי שני

19.10.2012 / 7:50

בתאונה, שאירעה ליד היישוב צוקים, נפצעו שני בני אדם נוספים באורח קל ופונו לבית החולים סורוקה. אתמול נהרג יועד איפרגן בן ה-7 לאחר שרכב פגע בו כשחצה את הכביש בבאר שבע

שני בני אדם נהרגו הבוקר (שישי) ושניים אחרים נפצעו באורח קל בהתהפכות כלי הרכב בו נסעו בכביש הערבה, סמוך ליישוב צוקים, כ-20 קילומטרים מדרום לעין יהב. ככל הנראה, ההרוגים והפצועים הנם אזרחים זרים. צוותים של מגן דוד אדום הוזעקו לאזור כדי לטפל בנפגעים ולפנות את הפצועים לקבלת טיפול בבית החולים סורוקה בבאר שבע. המשטרה החלה בחקירת נסיבות התאונה.

אזור התאונה:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אתמול נהרג יועד איפרגן, בן שבע, בתאונת דרכים בצומת הרחובות דרך מצדה ואלפסי בבאר שבע. מחקירת המשטרה עולה כי איפרגן נפגע מרכב מסחרי שלא הבחין בו כשחצה את הכביש. תחילה נפצע איפרגן באורח אנוש, וצוותי מד"א פינו אותו עם פגיעה רב מערכתית לבית החולים סורוקה – שם נקבע מותו.

"ממה שרואים בזירה נראה שלנהג שהגיע מכיוון מזרח דרך מצדה היו הסתרים והוא לא יכול היה לראות את הילד. עמדו מכוניות על הכביש והילד ככל הנראה עבר ביניהן", סיפר רב פקד יובל פז, ראש לשכת התנועה בנגב. "ממה שאנחנו מבינים מהנהג, אכן הוא לא הבחין בילד שפרץ בין המכוניות ולכן הפגיעה הייתה בלתי נמנעת. צוות של מד"א נאלץ בשל כך לקבוע את מותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully