וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמה של בת ה-5 שנעלמה בבריטניה: "נואשים לכל מידע"

קורל ג'ונס ביקשה את עזרת הציבור באיתור בתה אפריל, שנעלמה לאחר שנכנסה לרכב ליד ביתה. המשטרה פרסמה את שמו ותמונתו של החשוד שנעצר וקראה לציבור לדווח על תנועותיו אמש

צילום: סרטון חובבים שהועלה ליו-טיוב, עריכה: גדי וינסטוק

חקירת פרשת היעלמותה של אפריל ג'ונס בת החמש מבריטניה נמשכת: היום (רביעי) הותר לפרסום שמו של החשוד שנעצר אמש במעורבות באירוע. מארק ברידג'ר בן ה-46 מהעיירה הקטנה מקינלת' שבווילס, בה מתגוררת גם משפחתה של ג'ונס, נעצר אתמול ושמו הופץ בכלי התקשורת הבריטית. אמה של אפריל, קורל ג'ונס, פנתה אף היא אל הציבור במסיבת עיתונאים ובה התייחסה לראשונה להיעלמותה של בתה וביקשה את עזרת הציבור בחיפושים.

רכב הלנדרובר דיסקברי של החשוד בהיעלמותה של אפריל ג'ונס, אוקטובר 12. רויטרס
הרכב של ברידג'ר שנמצא במוסך במקינלת'/רויטרס

המשטרה כינסה הבוקר מסיבת עיתונאים במהלכה אישרה כי ברידג'ר הוא אכן החשוד שנעצר וביקשה את עזרת הציבור בהתחקות מהלכיו של האיש עד הרגע בו נעצר אמש. מפקח המשטרה רג בוואן הציג במסיבת העיתונאים תמונה של רכב הלנדרובר דיסקברי. "מי שראה את הרכב, אני פונה לכל אחד שאולי ראה אותו או את הרכב בימים האחרונים. אנחנו בתהליך של השלמת הפרטים על תנועותיו מסביבות השעה חמש אחר הצהריים ביום שני עד לשלוש וחצי בצהריים ביום שלישי, כאשר מארק ברידג'ר נעצר". המפקח תיאר את לבושו של ברידג'ר בעת מעצרו וסיפר כי הרכב התגלה במוסך תיקונים מקינלת' אתמול אחר הצהריים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

"עברו 36 שעות מאז שאפריל נלקחה מאתנו", אמרה קורל ג'ונס. "חייב להיות מישהו בחוץ שיודע היכן היא. אנו נואשים לכל מידע. אפריל רק בת חמש. בבקשה, בבקשה, עזרו למצוא אותה", הוסיפה כשהיא ממררת בבכי. בתוך כך, כ-50 מתנדבים מסייעים בחיפושים אחר אפריל בהרים, כך נמסר מהמשטרה.

כלי תקשורת ברחבי בריטניה מסקרים מאז אתמול בהרחבה את סיפור היעלמותה של אפריל בת החמש, שרכבה על אופניה מטרים ספורים מביתה ונעלמה באורח פלא. ג'ונס שיחקה יחד עם חברתה, כאשר לפתע, על פי החשד, היא הוכנסה לתוך רכב מסחרי, שמיהר להימלט מהמקום.

קורל ג'ונס אמה של אפריל בת החמש שנעלמה, אוקטובר 12. רויטרס
"בבקשה, בבקשה, עזרו למצוא אותה". קורל ג'ונס ממררת בבכי במסיבת העיתונאים, היום/רויטרס

במשטרה גובר החשש כי ג'ונס, המתגוררת בעיירה הקטנה מקינלת' שבוולס, נחטפה. לאחר היעלמותה, הקימה המשטרה מחסומים ופתחה בסריקות לאיתורה של ג'ונס בסביבת העיירה. בין היתר, פורסמו מספר תמונות של הילדה הנעדרת, בהן תמונה בה היא לובשת את המעיל הסגול, אשר לבשה בפעם האחרונה שיצאה את דלת ביתה, וכן תמונה שלה בתלבושת בית הספר.

במסגרת החקירה, מתשאלים אנשי המשטרה גם את חברתה של אפריל הקטנה, שככל הנראה הייתה העדה היחידה למקרה. בנוסף, מתושאלים גם חברים נוספים שלה. "זה תהליך עדין כיוון שהם ילדים קטנים", הסביר המפקח בוואן.

בריטניה: חיפושים אחר בת 5 שנכנסה לוואן - ונעלמה

בריטניה: חשש לחייה של נעדרת בת 5. רויטרס
כלי התקשורת בבריטניה מדווחים בהרחבה על המקרה. אפריל ג'ונס/רויטרס
5.	שלט בעיירה מקינלת' בווילס הקורא לסייע בחיפושים אחר אפריל ג'ונס, אוקטובר 12. רויטרס
50 מתנדבים מסייעים בחיפוש אחר אפריל בהרים/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully