וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעירה שהותקפה בתאילנד שבה ארצה; "לא שמעו שצעקה"

2.10.2012 / 14:47

בבית חולים במרכז הארץ אושפזה הצעירה שלטענתה נאנסה במהלך מסיבת "פול-מון" באי קופנגן. "כשסירבה לנשקו, הוא ניסה להפשיט אותה בכוח", סיפר נתי חדד, שמלווה אותה מאז המקרה

הצעירה הישראלית שהותקפה במסיבה באי קופנגן שבתאילנד, שבה ארצה ומאושפזת כעת (שלישי) בבית חולים במרכז הארץ. ה"בנגקוק פוסט" דיווח אתמול כי הצעירה, בת 23, פונתה תחילה לבית חולים באי קוסמוי, כשבגדיה מוכתמים בדם ולאחר שנחבלה מספר פעמים בפניה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"כשסרבה לנשקו, אחז בה בחוזקה וניסה להפשיט אותה". המקום בו הותקפה הישראלית בקופנגן/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפי הדיווח, במהלך מסיבת "פול-מון" באי, ניגש אליה גבר מקומי כבן 30 וניסה לנשק אותה. בתגובה, הדפה הצעירה את הגבר. בשלב זה תפס אותה המקומי בחוזקה, משך אותה וניסה להפשיט אותה בניגוד לרצונה.

"היא צעקה 'הצילו' ואיש לא שמע בזמן המסיבה"

"היא דחפה אותו ואמרה לו 'סורי, סורי, לא תודה', והוא משך אותה לחושה סמוכה, ניסה להוריד לה את הבגדים ופצע אותה בניסיון להוריד אותה לרצפה", סיפר נתי חדד, מנהל יחידת חילוץ והצלה בקוסמוי, שפגש את הצעירה זמן קצר לאחר האירוע, ומאז מלווה אותה ואת בני משפחתה.

בשלב הזה, מספר חדד, "היא צעקה 'הצילו' ואף אחד לא שמע, מן הסתם, כי זה אירע במסיבה". לדבריו, התקיפה אירעה כשלושה מטרים סמוך למעבר הולכי רגל, עד שבשלב מסוים עבר במקום תייר ששמע צעקות, התקדם לעברם והבהיל את התוקף. בעקבות הצעקה, הרפה התוקף את אחיזתו - והצעירה ניצלה זאת והצליחה לברוח. "בשלב זה פגש בה ישראלי ששאל אותה מה קרה, ולקח אותה לבית חולים באי", הוסיף.

"המקרה אירע בשעה 3:30 בלילה, ובחמש בבוקר קיבלתי טלפון על קטטה עם ישראלים, וכשהגעתי לבית החולים הבנתי שמדובר באונס", נזכר חדד. "מאותו רגע הייתי איתה, צלצלתי למשרד החוץ, למשטרה, לכולם. לא עזבתי אותה".

ס', צעירה שהייתה במסיבה סיפרה לוואלה! חדשות: "הייתה מסיבה ענקית. חברים שהיו איתי והיו גם במסיבת הפול מון הקודמת אמרו שהפעם היו הרבה יותר אנשים. היו שם המון אנשים על החוף, שכבו על החול שיכורים". ס' הוסיפה כי היא וחבריה שמעו על המקרה יום למחרת, לאחר שהוריהם צלצלו אליהם לוודא שהכל בסדר. היא ציינה כי עוד באותו ערב גם היא הייתה קרבן לפשע וחלק מכספה נגנב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

"צעירה ישראלית נאנסה במהלך מסיבה בתאילנד"

לפניות לכתבת מיכל רשף: michalresh1@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully